Bitna investicija

Poznata hrvatska kompanija na jedno je slovo potrošila gotovo 170.000 kuna: 'Isplatilo se'

Da se slova ne kupuju samo u popularnom televizijskom kvizu Kolo sreće naučio je na svojoj koži Tomislav Car
Infinum, tvrtka za izradu softvera
 Neja Markičević / CROPIX
Da se slova ne kupuju samo u popularnom televizijskom kvizu Kolo sreće naučio je na svojoj koži Tomislav Car

Da se slova ne kupuju samo u popularnom televizijskom kvizu Kolo sreće naučio je na svojoj koži Tomislav Car, suosnivač hrvatske softverske kompanije Infinum.

Infinum, inače, ne posluje samo u Lijepoj našoj, nego diljem svijeta, a promjena web domene s infinum.hr na infinum.com, osnivački dvojac tvrtke skupo je platio.

- Kompaniju smo osnovali dok smo još bili studenti s puno ideja, ali plitkih džepova, pa smo morali paziti na što trošimo. Budući da smo počeli u Hrvatskoj, .hr dobili smo besplatno. No, širenjem poslovanja u inozemstvo bila nam je potrebna domena nevezana uz određenu državu – napisao je Car na web stranici Infinuma i dodao kako su se on i njegov kolega Matej Špoler u tom kontekstu odlučili za kupovinu domene .co jer je ona bila “najbliža” .comu, koji im ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 20:14