Podravka, kao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi, već više od 70 godina uspješno odgovara na tržišne izazove i potrebe potrošača u više od 60 zemalja na pet kontinenata. Tajna njezina uspjeha krije se u temeljnim vrijednostima, odnosno kreativnosti, povjerenju, strasti, zadovoljstvu potrošača i izvrsnosti, koje ugrađuje u svaki svoj proizvod i brend, kao i njegovanje dobrih odnosa sa svojim zaposlenicima, dobavljačima, partnerima i kupcima. Zadovoljstvo zaposlenika, njihovu lojalnost i predanost poslu te povjerenje potrošača Podravka smatra svojim najvećim uspjehom. Desetljećima uspješno gradi to povjerenje, zahvaljujući čemu je i postala vodeći prehrambeni brend u regiji.
Povijesno dobri poslovni rezultati
Da Podravka...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....