Promjena imena, izlazak na talijansko tržište i prodor na treće mjesto po tržišnom udjelu neživotnih osiguranja tri su najvažnija poslovna događaja Jadranskog osiguranja u godini na izmaku, o kojima smo razgovarali s predsjednikom Uprave te osiguravateljske kuće Goranom Jurišićem.
Prvi čovjek jednog od najvećih osiguravatelja u zemlji, među ostalim, govori i o ukupnim odnosima na tržištu osiguranja i cijenama polica osiguranja od autoodgovornosti, o kojima itekako vode računa vlasnici više od milijun i 500 tisuća osobnih automobila u zemlji.
Promjena imena uvijek je vrlo značajna, ponekad i riskantna poslovna odluka. Što je prevagnulo u odluci da Jadransko osiguranje preimenujete u Adriatic osiguranje i koje ste sve čimbenike i moguće posljedice uzeli u obzir prilikom ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....