Šef Jadranskog osiguranja

Planovi za 2019.: 'Pod novim imenom Adriatic osiguranje izlazimo na talijansko tržište'

"Došao je trenutak da Jadransko osiguranje napravi novi iskorak i na europskim tržištima"
Goran Jurišić, predsjednik Uprave Adriatic osiguranja
 EUROHERC osiguranje d.d. // Jerko Grubišić
"Došao je trenutak da Jadransko osiguranje napravi novi iskorak i na europskim tržištima"

Promjena imena, izlazak na talijansko tržište i prodor na treće mjesto po tržišnom udjelu neživotnih osiguranja tri su najvažnija poslovna događaja Jadranskog osiguranja u godini na izmaku, o kojima smo razgovarali s predsjednikom Uprave te osiguravateljske kuće Goranom Jurišićem.

Prvi čovjek jednog od najvećih osiguravatelja u zemlji, među ostalim, govori i o ukupnim odnosima na tržištu osiguranja i cijenama polica osiguranja od autoodgovornosti, o kojima itekako vode računa vlasnici više od milijun i 500 tisuća osobnih automobila u zemlji.

Promjena imena uvijek je vrlo značajna, ponekad i riskantna poslovna odluka. Što je prevagnulo u odluci da Jadransko osiguranje preimenujete u Adriatic osiguranje i koje ste sve čimbenike i moguće posljedice uzeli u obzir prilikom ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 13:03