Nisu ispunili zahtjeve

Nakon nepunih pet godina poslovanja talijanski Ernest Airlines ostaje bez licence

Ernest Airlines ne odustaje od ispunjavanja traženih uvjeta i radi na opozivu zabrane
Ernest Airlines
 Maksym Dragunov / Alamy / Alamy / Profimedia

Talijanska Agencija za civilno zrakoplovstvo (ENAC) oduzela je licencu tamošnjem avioprijevozniku Ernest Airlinesu ostavivši mogućnost da mu se omogući daljnji rad ako ispuni tražene uvjete.

U obavijesti ENAC-a ne otkrivaju se razlozi oduzimanja licence Ernest Airlinesu već se samo navodi kako se radi o primjeni pripadajućih pravila EU o zračnim uslugama. Da bi mu mogao oduzeti licencu, ENAC je Ernest Airlines upozorio krajem studenoga prošle godine.

Talijanski mediji navode kako Ernest Airlines nije ispunio zahtjeve ENAC-a nakon provedenog nadzora iz prosinca prošle godine o dokapitalizaciji i pružanju potrebnih financijskih jamstava za zadržavanje licence.

Riječ je o avioprijevozniku osnovanom je prije nepunih pet godina u Milanu kapitalom više ulagača, među kojima je najviše uložio švedski milijarder Markus Persson.

Razvili su mrežu linija iz desetak talijanskih zračnih prema Ukrajini i Albaniji, a održavali su čarterske linije i prema našim jadranskim turističkim destinacijama. Smatra se prvom talijanskom aviokompanijom koja je uspostavila linije prema istočnoj Europi. U floti Ernest Airlinesa su četiri Airbusa A320, a jedan od posljednjih značajnijih poteza na tom planu povukli su prije dvije godine kada su unajmili Boeing 737 od španjolskog Albastara.

Kad je u pitanju širenje poslovanja, Ernest Airlines posljednji je značajniji poslovni dogovor objavio sredinom prošle godine, s ruskom Pobedom o zajedničkim niskotarifnim letovima s deset talijanskih aerodroma do moskovske zračne luke Vnukovo.

Regulator je uputio putnike koji su rezervirali letove Ernest Airlinesa nakon 13.siječnja da od tog avioprijevoznika zatraže povrat novca ili pomoć u rezerviranju leta kod drugog avioprijevoznika.

Talijanski mediji prenose neslužbene informacije iz Ernest Airlinesa da kompanija ne odustaje od ispunjavanja traženih uvjeta regulatora da rade na opozivu zabrane letenja. U slučaju da ne uspije u vraćanju licence, talijanski avioprijevoznik bio bi prva aviokompanija na svijetu u 2020. koja je doživjela poslovni slom te tako nastavila niz propasti avioprijevoznika (Thomas Cook, Adria Airways) iz prethodne godine. U poslovnim poteškoćama je i nacionalni talijanski avioprijevoznik Alitalia.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 09:52