Zadarska Tankerska plovidba i slovenska tvrtka Iskra zajednički su preuzeli dubrovačkog brodara GV Line i zajedno ulaze na tržište linijskog obalnog prijevoza. Vjeruju da je riječ o izazovnom i financijski opravdanom poslovnom modelu, za obje tvrtke.
Ugovor o prijenosu poslovnih udjela s dosadašnjeg vlasnika Lenka Garbina potpisan je 4. veljače u Zadru. Tvrtka G&V line u vlasništvu ima jedan katamaran Nonna Anna koji održava državnu liniju Lastovo-Korčula-Mljet-Šipan-Dubrovnik i obratno. Novi vlasnici planiraju širenje na tržištu linijskog brodarstva u Hrvatskoj za što, kako smatraju, postoji potreba s obzirom na stalan rast turističkog prometa u Republici Hrvatskoj.
Poznato je da je da je flota kojom se održavaju redovne i turističke brodske linije zastarjela, a Tankerska plovidba i Iskra će kod nabave novih brodova u prvom redu voditi računa o kvaliteti svoje usluge i poštivanju najviših ekoloških standarda.
Tankerska plovidba najveća je hrvatska brodarska kompanija s tradicijom dužom od 60 godina. U svojoj floti ima 12 brodova za prijevoz tereta, a operira s još 6 iz brodarske tvrtke Tankerska Next Generation u kojem je Tankerska plovidba vlasnik 51 posto dionica.
Grupa Iskra vodeći je regionalni ponuđač inteligentnih industrijskih rješenja i najsuvremenijih elektrotehničkih proizvoda, s dugogodišnjom tradicijom (osnovana 1946.). Najveće je slovensko poduzeće koje se bavi automatizacijom procesa, komunikacijskim i sigurnosnim sustavima za distribuciju električne energije, prijenosnih i mrežnih sustava, komunikacija putem visokonaponskih vodova, automatizacije željezničkog i cestovnog prijevoza te softverskih rješenja na području energetike i logistike. Prije godinu dana njihova tvrtka osnovana u Hrvatskoj Iskra brodogradilište preuzela je Remontno brodogradilište u Šibeniku koje je bilo u stečaju. U tom kratkom razdoblju povećali su volumen poslova za 20 posto te otvaraju nova radna mjesta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....