Njemačka veleprodajna tvrtka Metro u ovoj je poslovnoj godini zabilježila najsnažniji rast veleprodaje u posljednjih deset godina čime je dodatno učvrstio svoje strateško usmjerenje na ključne skupine kupaca u HoReCa sektoru te na neovisne trgovce. Prema godišnjim financijskim rezultatima, priopćili su iz kompanije, Metro je u veleprodajnom segmentu ostvario rast like-for-like prodaje od 2,4 posto te ona iznosi 29,9 milijardi eura.
- Veleprodaja je bila naš početak, veleprodaja je i naša budućnost. Ostvarili smo značajan napredak u tom segmentu u protekloj poslovnoj godini i postigli najbolji rast u posljednjih 10 godina. Like-for-like prodaja snažno je rasla kod ključnih skupina kupaca. U HoReCa sektoru like-for-like prodaja rasla je za 4,5 posto, a prema neovisnim trgovcima z...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....