Napravite plan prije kupnje

Kod mnogih preuzimanja ne postižu se najbolji rezultati, za njih su potrebni jasni ciljevi

Istraživanje PwC-a i Mergermarketa daje i preporuke za uspješno preuzimanje
 Denis Jerkovic / HANZA MEDIA
Istraživanje PwC-a i Mergermarketa daje i preporuke za uspješno preuzimanje

Kompanije koje na samom početku preuzimanja drugih kompanija točno znaju što hoće i prednost daju stvaranju novih vrijednosti ostvaruju bolje rezultate nakon preuzimanja, pokazuje istraživanje koje su nedavno proveli konzultantska kuća PwC i Mergermarket.

Osnovni je zaključak, naime, da se stvaranje nove vrijednosti u slučaju preuzimanja neće dogoditi samo po sebi. Upravo suprotno, kompanije na tome moraju poraditi i prije, kao i tijekom preuzimanja drugih tvrtki, a i nakon preuzimanja, proizlazi iz istraživanja koje je obuhvatilo 600 viših rukovoditelja globalnih korporacija.

Veliku ulogu u cijelom procesu ima ljudski faktor. Upravljanje kadrovima i ljudski kapital utječu na način na koji kompanije mogu stvoriti vrijednost prije i poslije transakcije, pokazalo je istraživanje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 20:29