Kristjan Staničić za Globus

Hrvatski turistički konkurenti vraćaju se na tržište, trebamo li se zabrinuti?

Ne trebamo se zamarati brojkama o dolascima gostiju, puno nam je važniji rast kvalitete, kaže Staničić
Kristjan Staničić
 Boris Kovačev / CROPIX
Ne trebamo se zamarati brojkama o dolascima gostiju, puno nam je važniji rast kvalitete, kaže Staničić

Kristjan Staničić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, ne očekuje nikakva iznenađenja u vezi s ovogodišnjom turističkom godinom. Prve reakcije s tržišta su, kako kaže, očekivane i bio bi zadovoljan kad bi ponovili prošlu godinu. Kvaliteta i održivi razvoj su, smatra, način kako se Hrvatska može pozicionirati na svjetskom tržištu. Inače, Kristjan Staničić upravo je u New Yorku preuzeo tri nagrade za hrvatski turizam, i to srebro za Hrvatsku u kategoriji najbolje destinacije u Europi, broncu za Hrvatsku u kategoriji najbolje svjetske destinacije, a HTZ je dobio srebro za najbolju europsku turističku organizaciju, što je bio i povod za razgovor.

Prvi sajmovi su se već održali: kakve su reakcije s pojedinih tržišta?

- U ovoj godini, do kraja siječnj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 11:25