Osim što je već deset godina najpoželjniji poslodavac, da je dm omiljen i među kupcima jasno pokazuju 2,22 milijarde kuna prometa koje je kompanija ostvarila u prethodnoj poslovnoj godini.
Riječ je, naime, o razdoblju od prošlogodišnjeg listopada do zadnjeg dana rujna ove godine, a tijekom tih 12 mjeseci u 161 hrvatskoj prodavaonici dm je zabilježio rast od gotovo pet posto. Uz to, kompanija je uložila i 53,7 milijuna kuna u širenje i modernizaciju svoje prodajne mreže, u što će do listopada 2020. investirati dodatna 62 milijuna kuna. Ove će godine, najavili su, otvoriti tri nove trgovine, dok će ih 11 preurediti.
- Protekle poslovne godine nastavili smo ulagati u širenje prodajne mreže te smo otvorili četiri nove prodavaonice i modernizirali njih 18. Otvorili smo i tri nov...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....