Kineski internetski div Tencent pregovara o kupnji udjela u divu svjetske glazbene industrije Universal Music Groupu (UMG), objavio je u utorak francuski vlasnik UMG-a Vivendi.
Ako pregovori budu uspješni, Tencent će kupiti 10 posto udjela u UMG-u, uz mogućnost povećanja udjela za dodatnih 10 posto.
To bi značilo da bi kineska tvrtka u Universal uložila do šest milijardi eura, navodi se u priopćenju konglomerata Vivendi.
Tencent je u prva tri ovogodišnja mjeseca ostvario neto dobit od 27,2 milijarde juana (četiri milijarde dolara) i prihode od 85,5 milijardi juana.
Iz francuske su pak tvrtke izvijestili da s Tencentom paralelno pregovaraju i o „strateškoj komercijalnoj suradnji” u glazbenom poslovanju.
„Vivendi želi istražiti mogućnosti pojačane suradnje koja bi pomogla UMG-u da iskoristi prilike za rast proizišle iz digitalizacije i otvaranja novih tržišta”, dodaju.
U Vivendiju napominju i da Universal Music planira prodati manjinske udjele i drugim potencijalnim partnerima, ukazujući na njegov "katalog zvučnih zapisa i pjesama bez premca u glazbenoj industriji".
UMG-ov katalog umjetnika uključuje, među ostalima, The Rolling Stonese, Eltona Johna, Abbu, Queen i kineskog pijanista Lang Langa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....