Natalija Crnički, vlasnica aplikacije Salonize, dobar je primjer inovativnosti, uspješnog povlačenja sredstva iz fondova EU i ženskog poduzetništva. No, i pokazatelj da je moguće napraviti dobar posao i u ‘tuđoj’ branši.
Bivša profesorica kemije i fizike prije godinu i pol dana krenula je u razvoj aplikacije Salonize za vođenje uslužnih djelatnosti, koja olakšava organizaciju samog poslovanja. U tome joj je pomoglo gotovo 1,5 milijuna kuna iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Konkretnije, ukupna vrijednost projekta je 1,536.102,00 kuna, a intenzitet potpore za dovršetak, prilagodbu aplikacije te za komercijalizaciju iznosi 1,382.491,80 kuna.
Razvoj
Danas Salonize ima 70-ak korisnika na području Hrvatske, a plan je proširiti se na cijelo hrvatsko i regionalno tržište.
- Samo je nebo granica. Gdje postoje želje i potrebe za takvom aplikacijom, tu idemo - poručuje Crnički, koja do 1. travnja 2019. godine mora dovršiti aplikaciju, kako je i zadano u projektu.
No, kaže da razvoj aplikacije tu neće stati. Želja joj je putem Salonizea povezivati s jedne strane krajnje korisnike uslužnih djelatnost sa svojim klijentima, a s druge strane povezati klijente s distributerima/veletrgovcima koji posluju s njima.
- Počelo se raditi na razvoju dijela aplikacije koji je namijenjen upravo distributerima i otvara im nove načine za rad, prikupljanje i obradu podataka i komunikaciju s kupcima. Idealno bi bilo da se uključe u ovoj fazi kako bismo odmah ugradili i njihove specifične potrebe u aplikaciju - govori vlasnica aplikacije, koju može koristiti svaki salon, ordinacija, wellness, spa centar, svaka logopedska ordinacija ili ured koji želi optimizirati svoje poslovanje.
To, naime, nije software koji treba instalirati na PC, nego web platforma kojoj korisnik može pristupiti s neograničenog broja uređaja: mobitela, tableta, PC-ja... Važno je samo imati pristup internetu. Aplikacija služi kao sustav za naručivanje/organizaciju poslovanja, praćenje podataka o klijentima (CRM), komunikaciju s klijentima i sveobuhvatno praćenje poslovanja. Drugim riječima, zamjenjuje bilježnicu i papir, pomaže u lakšem uvidu u narudžbe, zaradu i još štošta.
Podrška
- Sa Salonizeom stvarate vlastiti CRM sustav. To itekako pomaže kada imate puno klijenata, želite biti profesionalni te imati bolju organizaciju - ističe Crnički.
Salonize je na hrvatskom jeziku i omogućena je tehnička podrška na istom. Također, prilagođena je našim zakonskim regulativama te prati promjene koje se javljaju, što je daleko teže kada se radi o stranoj aplikaciji.
- Target su nam osobe koje žele unaprijediti svoje poslovanje, optimizirati ga, proširiti i imati više vremena za sebe - govori Crnički.
Nažalost, nastavlja, još uvijek u Hrvatskoj nailazi na vlasnike i salona, ali i ordinacija, koji su zatvoreniji prema novitetima i jako teško se odlučuju za nešto novo.
Procijenjeno je, inače, da u Hrvatskoj ima oko 7000 salona svih profila. Od ovog broja možemo odmah oduzeti četvrtinu jer su neki ili propali ili se iz raznih razloga zatvorili. Ostaje nam brojka od oko 5000 salona.
- Ako ih se trećina odluči za Salonize aplikaciju, napravili smo dobru stvar - konstatira njena vlasnica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....