Alphabet, krovna kompanija, između ostalih, Googlea i YouTubea prijavila je da je u prvom kvartalu ove godine od prodaje uprihodila 36,3 milijarde dolara, što je ispod očekivanih 37,33 milijarde, javlja BBC. Iz Alphabeta su također poručili kako je cijena dionice pala za skoro sedam posto nakon objavljenih rezultata ispod očekivanja.
U prva tri mjeseca ove godine pali su i profiti tog tehnološkog diva, na što je utjecala kazna Europske komisije zbog blokiranja online pretraživanja konkurentskih oglašivača. Alphabet je, naime, morao platiti 1,5 milijardi eura nakon što su optuženi da su iskoristili tržišnu dominaciju tako što su ograničavali prikaz konkurentskih oglasa između 2006. i 2016. godine.
Tako je, uključujući globu, operativna dobit Alphabeta pala s prethodnih 7,6 milijardi dolara, na ''samo'' 6,6 milijardi.
Usporio je i rast takozvanih plaćenih klikova u usporedbi s početkom 2018. godine, a financijska direktorica Alphabeta Ruth Porat izjavila je kako kompanija eksperimentira s uslugom oglasa prilagođavajući se sve dominantnijem korištenju njihovih usluga putem mobilnih uređaja, što je rezultiralo volatilnošću prihoda. Naime, ogromna većina Alphabetovih prihoda, točnije 84,5 posto, dolazi upravo iz usluge oglašavanja koju nudi Google.
No, ako se pita Georgea Salomona, analitičara u Hargreaves Lansdownu, kazna iz Bruxellesa koja je sustigla kompaniju nije kriva za pad cijene dionice Alphabeta. Riječ je, smatra Salomon, o kombinaciji istovremenog usporavanja rasta prometa na Google oglasima te smanjenim prihodima po kliku na te oglase.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....