Kako pokazuje jučer objavljeno nerevidirano konsolidirano izvješće, Adris je u 2019. ostvario neto dobit od 506 milijuna kuna, što je 13,4 posto više nego godinu ranije. Kada se isključe manjinski interesi, neto dobit je, prema tim podacima, iznosila 402 milijuna kuna te je bila čak 31 posto veća nego u 2018. godini.
Zamjetan rast
Zamjetan rast iskazali su i prihodi grupe. Naime, ukupni su prihodi Adrisa u prošloj godini dosegnuli 6,1 milijardu kuna te su bili pet posto veći nego 2018. godine. Pritom su prihodi od prodaje roba i usluga iznosili 5,4 milijardi kuna i porasli su u odnosu na 2018. godinu sedam posto. Skok bilježe i prihodi ostvareni na inozemnim tržištima, koji su lani bili pet posto veći na godišnjoj razini, a iznosili su, ističu u Rovinju, 1,59 milijardi kuna.
Gledano po stupovima poslovanja Adrisa, turistički dio, odnosno Maistra u 2019. godini na tržište je lansirala Grand Park Hotel Rovinj, što je, kako ističu u Adrisu, “ključan proizvod u procesu zaokruživanja vrhunske rovinjske hotelske ponude”. Kao drugi pomak u turističkom segmentu u Rovinju navode završetak postupka vezanog za hotel Marjan u Splitu, što će Adrisu omogućiti ulazak u rastuće turističko odredište dalmatinskog središta.
Daljnji iskorak u poslovanju Adris je ostvario i u marikulturi, drugom stupu poslovanja. Cromaris je lani ostvario prodaju 9557 tona ekvivalenta svježe ribe, a posebno je značajan podatak da izvoz čini čak 80 posto prihoda od prodaje te kompanije.
U Adrisu su zadovoljni i Croatia osiguranjem, trećim stupom poslovanja grupe. Ističu kako je Croatia osiguranje postavilo novu strategiju za sljedeće petogodišnje razdoblje te da je pokrenut transformacijski program, kojem je cilj povećanje konkurentnosti i profitabilnosti tvrtke.
“Uz fokus na digitalizaciju, CO će nastaviti raditi i na daljnjem razvoju ukupnog tržišta osiguranja u Hrvatskoj, zadržavajući pritom vodeću poziciju na tržištu u svim parametrima vezanim uz reputaciju, imidž i snagu brenda”, poručuju.
- Rezultati Adrisa u prošloj godini su vrlo dobri. Potvrdili su da i bez duhanskog biznisa mogu i znaju rasti. U segmentu turizma okrenuli su se luksuznom turizmu i tu ostvaruju dobre rezultate, a pokazali su i da se u marikulturi u Hrvatskoj može napraviti dobar posao - prokomentirao je rezultate poslovanja Adrisa u prošloj godini Damir Novotny, ekonomski analitičar. Dodaje, međutim, kako će kod osiguravateljnog biznisa Adris morati uložiti dodatne napore, s obzirom na jaku konkurenciju u osiguranju koja vlada na hrvatskom tržištu.
10 milijardi investicija
U Adrisu za naredne tri godine najavljuju snažan investicijski ciklus, vrijedan više od 3,5 milijardi kuna. Preciznije, u turistički dio svoga poslovanja u trogodišnjem razdoblju u Adrisu namjeravaju investirati gotovo tri milijarde kuna, u zdravu hranu planiraju uložiti više od 220 milijuna, a u osiguranje oko 290 milijuna kuna.
“To će generirati stabilan rast prihoda i rastuću dobit”, poručuju u Adrisu te dodaju kako su dosad ukupno investirali više od 10 milijardi kuna.
“Adris ima snažnu novčanu poziciju i visok investicijski potencijal. Postoji kapacitet za vođenje rastuće dividendne politike i provođenje novog investicijskog ciklusa”, zaključuju u Rovinju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....