Nova generacija zaposlenika

Svaki drugi radnik odbio bi promaknuće u zamjenu za raznolikost zadataka na radnom mjestu

Novi radni zadaci zaposlenicima daju osjećaj vrijednosti i uspjeha
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Novi radni zadaci zaposlenicima daju osjećaj vrijednosti i uspjeha

Svaki drugi od pet zaposlenika odbio bi promaknuće na svom radnom mjestu u zamjenu za veću raznolikost zadataka, pokazalo je godišnje izvješće konzultantske kompanije O.C. Tanner koja se bavi razvojem i zadovoljstvom zaposlenika. Ta je kompanija, naime, provela anketu s više od 14.000 zaposlenika diljem 12 različitih zemalja, piše Forbes, a rezultati su pokazali da radnici u svojim kompanijama žele priliku raditi na raznim projektima.

Riječ je zapravo o novoj generaciji zaposlenika. Tako se 52 posto pripadnika tzv. generacije Z, odnosno generacije rođene između sredine '90-ih i sredine 2000-ih, te 45 posto milenijalaca koji su sudjelovali u anketi, izjasnilo da im je važnije primati raznolike radne zadatke nego što bi im bilo promaknuće.

Polovica sudionika već je bila dijel...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 22:44