Kratka, ali slatka

Kako pozicionirati i prodavati turizam 2020. ili kakva nas turistička sezona očekuje

Znamo svi već koliko nam je važno za početak turističke sezone obnoviti protočnost prometa osoba iz naših glavnih emitivnih tržišta, no za taj je ples potrebno dvoje
ilustracija
 Tomislav Krišto / Duje Klarić / Hanza Media / Profimedia, Alamy
Znamo svi već koliko nam je važno za početak turističke sezone obnoviti protočnost prometa osoba iz naših glavnih emitivnih tržišta, no za taj je ples potrebno dvoje

Više od 25 godina se bavim doživljajnim turizmom i organizacijom događanja i sam sam poduzetnik koji trenutno vodi manji kolektiv kojemu je osnovna djelatnost organizacija događanja, promocija, doživljajnih i zabavnih sadržaja u turizmu, ali koji zapošljava preko 300 mladih ljudi na sezonskim poslovima u promocijama i turizmu. U trenutku početka krize uzrokovane virusom COVID-19, u Hrvatskoj smo organizirali skup namijenjen poslovnoj publici jedinog sajma turizma u Hrvatskoj. To je događanje bilo tek jedan od mnogih poslova koje smo trebali raditi ovog proljeća, a koji su svi redom otkazani, ili odgođeni u boljem slučaju. Godinama, tijekom sličnih događanja prikupili smo kontakte velikog broja domaćih i stranih partnera u području turističke djelatnosti, osobito putovanja, smještaja i o...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 01:54