predsjednik Uprave Zubak Grupe

Globalno konkurentni iz Hrvatske

Sve je više primjera hrvatskih tvrtki koje su relevantne na svjetskom tržištu. Njihove priče od ključne su važnosti za stvaranje pozitivne društvene atmosfere u godini koja je pred nama
Ivan Zubak





 
 Biljana Gaurina/Cropix
Sve je više primjera hrvatskih tvrtki koje su relevantne na svjetskom tržištu. Njihove priče od ključne su važnosti za stvaranje pozitivne društvene atmosfere u godini koja je pred nama

Godina 2020. nije još ni službeno završila, a većina je već pokušava čim prije zaboraviti. Toj istoj većini vjerojatno neće ostati upamćena po sjajnim poslovnim rezultatima, ali ipak ne smijemo je zaboraviti jer bismo se time odrekli vrijednih lekcija na koje nas je grubo podsjetila.

Ako bih morao izdvojiti tri, to bi bile: 1. Na krizu se priprema u najboljim godinama poslovanja, a ne u kriznoj godini. Nažalost, mnogi uporno zaboravljaju na ekonomske cikluse koji se ponavljaju i koje je moguće donekle predvidjeti promatranjem pravih pokazatelja. Još krajem 2018. godine ekonomski analitičari iz cijelog svijeta počeli su predviđati i upozoravati na novu financijsku krizu. Da se nije dogodila zdravstvena kriza, koja je kao posljedicu uzrokovala ili bolje reći produbila ionako neiz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 11:06