Ako ste ikad svratili na Ininu benzinsku postaju i uzevši šalicu kave pomislili "Evo, ovo je moj trenutak", znajte da niste jedini. Fresh Corner ove godine slavi deset godina od prve poslužene kave i za to je vrijeme postao pravo malo carstvo kave u srednjoj Europi.
Ono što je nekad bila samo nova vrsta stanice na benzinskim postajama, danas je regionalni brend koji milijuni ljudi svakodnevno biraju. I zanimljivo, svaka zemlja ima svoju priču o omiljenoj šalici: espresso je hit u Mađarskoj, Srbiji i Slovačkoj, bijela kava vodi u Češkoj i Rumunjskoj, a Poljaci, Slovenci i Hrvati najvjerniji su kavi s mlijekom.
Fresh Corner pokriva sve okuse - od Hrvatske do još 12 europskih zemalja, od macchiata i caffè lattea do americana, čime odaje počast toj crnoj kraljici.
Dvije najpopularnije mješavine
Ali Fresh Corner nije samo brojka ili brzo rješenje za jutarnju dozu kofeina. Kava je ovdje heroj. Svaka šalica prži se lokalno, u pržionici Roastar u Polgárdiju u Mađarskoj, što jamči svježinu, aromatičnost i stalno visoku kvalitetu. Zrna dolaze iz Brazila, Kolumbije i Vijetnama, a u pržionici se pažljivo miješaju kako bi odgovarala srednjoeuropskim ukusima.
Stopostotna arabica iz Brazila za glatki, premium okus i mješavina arabice i robuste za bogatu, svakodnevnu šalicu uživanja.
U Hrvatskoj je najprodavanija upravo kava s mlijekom, a samo ove godine, u prvih deset mjeseci, na Ininim maloprodajnim mjestima posluženo je više od 7,5 milijuna šalica kave. Apsolutni rekorder među lokacijama? INA Vukova Gorica!
Iako je Fresh Corner počeo kao "trgovina na benzinskoj postaji", danas je mnogo više od toga: mjesto za brzu kavu, slasni hot dog ili jednostavno mali predah tijekom dana. Sljedeće desetljeće donosi još više: širenje u gradove, prometna čvorišta i nove formate koji prate moderni život, uvijek zadržavajući fokus na kvalitetnoj kavi i brzim zalogajima.
Kako ističe Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje u Ini, uspjeh Fresh Cornera temelji se na povjerenju koje generacije imaju u brend INA, ali i na stalnoj komunikaciji s kupcima.
Zašto ljudi biraju Fresh Corner
"Uz to, najveći smo lanac kafića u zemlji, s više od 160 Fresh Corner lokacija. Stalno nastojimo razvijati i unapređivati ponudu, pratiti trendove i prilagođavati se potrebama ljudi. Toplina i kombinacija tradicije i inovacije naš su prepoznatljiv potpis: ljudi znaju Inu desetljećima, a danas im pokazujemo da uz gorivo mogu dobiti puno više. Njihove povratne informacije su nam dragocjene i upravo nas one usmjeravaju u daljnjem razvoju", ističe Zdravka Demeter Bubalo.
Fresh Corner nije samo kava i hrana - to je mjesto gdje se susreću ljudi, na kojem se uživa i gdje obična pauza postaje poseban trenutak. S više od 7,5 milijuna šalica kave samo u prvih deset mjeseci ove godine, jasno je da Fresh Corner i INA znaju napraviti kavu koja može parirati i najboljim specijaliziranim kafićima.
Sadržaj nastao u suradnji s Inom
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....