Nakon što su usred pandemije prodali svoje udjele u turističkim kompanijama u makarskom i dubrovačkom primorju te Pelješcu i Korčuli, fond Prosperus vraća se u turizam preuzimanjem Hotela Medora u Podgori.
Uprava Hotela Medora u četvrtak je na Zagrebačkoj burzi objavila da su osiguravateljske kuće Euroherc, Adriatic, Agram life osiguranje i Agram Invest prihvatile obvezujuću ponudu za preuzimanje turističke kompanije od fonda Prosperus Growth Sedam. Prodavatelji su zaprimili obvezujuću ponudu za stjecanje 6.781.134 dionica, odnosno 85,877 posto od ukupnog broja izdanih dionica izdavatelja Medora hoteli i ljetovališta. Kako stoji u obavijesti na burzi, opunomoćenik prodavatelja obavijestio je Društvo da su Prodavatelji ponudu prihvatili, odnosno spremni su prodati 85,877% od ukupnog broja izdanih dionica Društva.
„Također smo obaviješteni o činjenici kako će svi ostali detalji transakcije, prilagodbe te cijena i mehanizmi isplate biti precizno određeni u transakcijskoj dokumentaciji nakon pregovora, a čemu će Prodavatelji i Kupac pristupiti nakon danas iskazanog prihvata Obvezujuće ponude. Društvo će obavijestiti javnost, kao i nadležno regulatorno tijelo, pravovremeno po zaprimanju obavijesti o zaključenju transakcijske dokumentacije.
Još traju pregovori
Zasad se ne otkrivaju detalji transakcije. Predsjednica uprave Prosperusa Ivana Hatvalić-Poljak napomenula nam je kako su pregovori o preuzimanju još u tijeku.
„No, želimo podsjetiti na dobro iskustvo koje smo imali ranije kroz ulaganje u turističke kompanije na Korčuli i u Orebiću, gdje smo osim ulaganja u podizanje kvalitete imali utjecaj i na podizanje cijele destinacije. Bili smo zadovoljni i s izlaskom iz tih investicija, iako je to bilo usred pandemije. Turizam je dobar sektor u kojem vidimo još puno prilika i potencijala za razvoj”, kratko nam je poručila Hatvalić-Poljak.
Na temelju njihovih ranijih ulaganja i strateškog usmjerenja, kao i rezultata poslovanja Hotela Medora, ova transakcija nije neko iznenađenje. Medora je stabilna tvrtka koja bilježi kontinuiran rast, mada kao i ostale hotelske kuće na Jadranu ima vrlo sezonsko poslovanje. U sastavu Medore posluju hotel Medora Auri Family Beach Resort sa 4 zvjezdice i autokamp Medora Orbis, dok hotel Podgorka nije u komercijalnoj upotrebi od kraja 2019. godine.
Tvrtka zapošljava 130 radnika, lani su imali prihod od 12,34 milijuna eura, što je povećanje od 7,65 posto u odnosu na prethodnu godinu, uz neto dobit od 2,15 milijuna eura (+32,04%). u prvih devet mjeseci ove godine napravili su 12,3 milijuna eura prihoda, skoro milijun više nego lani, uz dobit od 3,67 milijuna eura. Makarska rivijera u zadnjih nekoliko godina sve je popularnija za ulaganja u kvalitetne hortelske projekte, s novim igračima kao što su Valamar i Aminess.
Potencijal u turizmu
Strategija fonda Prosperus Growth pritom su ulaganja u srednja i mala poduzeća te društva koja imaju status srednje kapitaliziranih poduzeća s konsolidacijskim potencijalom u regiji, a planirani raspon vrijednosti pojedinog ulaganja je između pet i deset milijuna eura.
Ako se službeno ne ograničavaju na pojedine industrije, u Prosperusu najveći potencijal vide u turizmu, obnovljivoj energiji, farmaceutskoj industriji, zdravstvu, robi široke potrošnje i upravljanju poslovnim procesima. U portfelju trenutačno nemaju nijednu turističku tvrtku, no 2023. su preuzeli većinski udio u tvrtki Nord Mobil, najvećem domaćem proizvođače mobilnih kućica koji opskrbljuje vodeće turističke kompanije u Hrvatskoj, kao i zemlje šire regije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....