Zagrebački Señor proglašen je najboljom agencijom BalCannesa, dok je McCann Beograd za svoj rad „The Red Thread” dobio nagradu za najbolji projekt.
Riječ je o reviji održanoj u sklopu 11. Weekend Media Festivala na kojoj su predstavljene najbolje marketinške kampanje agencija iz osam zemalja regije. Osim trofej zlatnog lava, ove godine agencija Señor, koja je na BalCannes prijavila svoje radove za Iskon, Atlantic Grupu, kao i kampanju „Smrtphone”, nagrađena je i prijavom na najveće svjetsko događanje ovog tipa - Cannes Lions 2019.
Slovenska Agencija 101 proglašena je najboljom prema mišljenju žirija oglašivača, a nagradu su kući odnijeli zahvaljujući svom projektu „The real-life Escape Room” posvećenoj seksualno zlostavljanoj djeci. Žiri novinara kao najbolju su prep...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....