TAJNA USPJEHA

Veliki pad potražnje za luksuznim proizvodima, samo jedan brend usamljeno prkosi negativnim trendovima

Dva su razloga za ovakav rezultat

Prada dućan

 Jeffrey Isaac Greenberg 10+/alamy/alamy/profimedia/Jeffrey Isaac Greenberg 10+/alamy/alamy/profimedia

Modni brend Prada usamljeno prkosi negativnim trendovima u sektoru luksuzne robe. Iz talijanske grupe izvijestili su o dvoznamenkastom rastu prihoda u prvoj polovici godine, a za takve rezultate ponajviše je zaslužan nagli rast prodaje proizvoda njihova brenda za djecu- Miu Miu. Velik rast prodaje Pradinih proizvoda zabilježen je u Japanu, što je drugi veliki razlog odličnih rezultata.

Neto prihodi porasli su tako za 17 posto i iznose 2,6 milijardi eura na godišnjoj razini, dok je maloprodaja porasla 18 posto na 2,3 milijarde eura, objavila je tvrtka u utorak.

Prodaja artikla Miu Miu, brenda koja cilja na mlađu generaciju potrošača, porasla je nevjerojatnih 93 posto na godišnjoj razini. Ukupna prodaja proizvoda Prada porasle je u istom razdoblju za šest posto.

U regionalnom smislu, Japan je bio najbolji uvoznik. Maloprodaja je porasla za 55 posto. Prodaja u široj azijsko-pacifičkoj regiji, koja uključuje Kinu, ali isključuje Japan, porasla je 12 posto u tom razdoblju.

Zarada grupe, čije sjedište je u Milanu, u oštrom je kontrastu s trendovima u globalnoj industriji luksuza. Potrošači su posljednju godinu i pol manje i rjeđe spremni trošiti na luksuzne proizvode.

Iz brenda kažu da su uspjeh "zaslužene preinake proizvoda i stilova koji se obraćaju široj skupini potrošača, upečatljivi komadi koji potiču hype i ojačane operacije unutar tvrtke".

image

Dućan Prade

Sopa Images Limited/alamy/profimedia/

Manja potrošnja

Francuski konglomerati LVMH i Kering prošli su tjedan počeli rasprodavati dionice, te su izvijestile o sporijoj prodaji od očekivane. Kering, čiji je vodeći brend Gucci, upozorio je ulagače da očekuju slabiju drugu polovicu godine.

Iz brenda kažu da su uspjeh "zaslužene preinake proizvoda i stilova koji se obraćaju široj skupini potrošača, upečatljivi komadi koji potiču hype i ojačane operacije unutar tvrtke".

Neki naznake rasta u luksuznom ipak postoje, upozorava Financial Times. Pariški Hermès prošlog je tjedna također prodaju dvoznamenkasto u svim regijama, s iznimkom Azije. U međuvremenu su talijanski Moncler i Zegna grupa izvijestili o dobrim rezultatima s rastom prihoda, od 11 odnosno 6 posto.

Prada je ove godine najavila velika maloprodajna ulaganja jer računa na potpuni povratak kupaca u fizičke trgovine. Izvršni direktor Prade Andrea Guerra rekao je da Prada i Miu Miu "kapitaliziraju svoj jedinstveni identitet, kreativnost i pozicioniranje".

- U trenutnom makroekonomskom i geopolitičkom kontekstu, nositi se s s dinamikom industrije luksuzne robe sve je veći izazov. Takvo stanje zahtijeva da budemo agilni i oštri - zaključio je Guerra.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 09:43