Oštri demantij

Uprava Uljanika opovrgnula informaciju da dovodi zamjenske radnike: 'To nije točno!'

Poslovi koji su obveza Uljanika na toj gradnji nisu predmet brodovlasnikove zamolbe
Radnici Uljanika
 Goran Sebelic / CROPIX

Uprava Uljanik Grupe u ponedjeljak je opovrgnula informaciju da se u pulski Uljanik, dok su radnici u općem štrajku, dovode zamjenski radnici za dovršetak izgradnje kruzera koji se gradi u Uljaniku za stranog brodovlasnika.

U dijelu završnog opremanja polarnog kruzera rade strani montažeri koji su u Puli već više od pola godine i rade neovisno o Uljaniku za brodovlasnika, navodi se u priopćenju Uprave Uljanik Grupe.

Ističu da je potpuno kriva i netočna formulacija, koju su prenijeli pojedini mediji, da brodovlasnik želi dovesti svoje nove zamjenske ljude za izgradnju kruzera.

Predstavnik brodovlasnika proteklog se tjedna obratio Upravi sa zahtjevom da se omogući rad njegovih direktnih servisera i montažera na poslovima koji su, prema ugovoru, njegova obveza i koji, neovisno o Uljaniku i Uljanikovim radnicima, na toj gradnji rade od siječnja ove godine.

Poslovi koji su obveza Uljanika na toj gradnji nisu predmet brodovlasnikove zamolbe.

Poštujući zakon i potpuno legalan štrajk koji su pokrenuli sindikati, Uprava je brodovlasnika uputila na Štrajkaški odbor, koji jedni ima ovlasti odlučivati o ovakvim pitanjima.

Uprava poštuje zakonske ovlasti Štrajkaškog odbora i nada se da će tijekom sutrašnjeg dana u komunikaciji Štrajkaškog odbora s brodovlasnikom biti pronađeno rješenje koje nikome neće naštetiti, kaže se u priopćenju

Štrajkaški odbor Uljanika raspravljao je u nedjelju hoće li dopustiti tim radnicima nastavak posla, no nisu donijeli odluku jer su dva sindikata imala različita stajališta.

Čelnik Jadranskog sindikata Boris Cerovac izjavio je kako bi bilo opasno da netko uđe u brodogradilište raditi. Radnici su ljuti, neka nam isplate plaće, pa ćemo raditi, poručio je.

S druge strane, Đino Šverko iz Sindikata metalaca zauzeo se za omogućavanje nastavka rada na kruzeru, ističući kako taj posao vrijedi više od 125 milijuna eura i da je još jedan takav planiran.

Ako naručitelj ode s ovim, neće biti ni drugoga i to je stečaj za Uljanik, jer taj brod i jedan na navozu je jedino za što se držimo, rekao je Šverko.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 18:25