DOGODIO SE OBRAT

U Novi Vinodolski dolazi svjetsko hotelsko ime: Iako se spekuliralo o Marriottu, ipak neće oni

Za sljedeći utorak najavljeno je svečano predstavljanje suradnje Accora i slovenske investicijske tvrtke ECM Partners

Hoteli Novi

 Hoteli Novi/

Nakon rekonstrukcije i ulaganja u hotel i prve brendirane rezidencije u Hrvatskoj, Hoteli Novi Vinodolski Resort s novim vlasnikom dobivaju i novi međunarodni brend. Iako se već dulje spekuliralo da u Novi Vinodolski stiže Marriott, kako se neslužbeno doznaje, od nekoliko poznatih hotelskih imena koja su bila u igri ipak je prevagnula grupacija Accor i njihov brend Mövenpick. Za sljedeći utorak najavljeno je svečano predstavljanje suradnje Accora i slovenske investicijske tvrtke ECM Partners, koja je Hotele Novi kupila prošle zime, i tad ćemo saznati više detalja o datumu otvaranja hotela i budućem poslovanju, kao i o visini ulaganja koje je u tijeku na objektu.

Kako je poznato, nakon godina lutanja i rješavanja predstečajne nagodbe, slovenski ECM prošlog prisinca kupio je Novi Vinodolski Resort za otprilike 45 milijuna eura, kompleks kojui se sastoji od hotela sa 160 soba i 330 apartmana.

U igri bilo više imena

Iz ECM-a su tada poručili da je resort u dobroj poziciji da iskoristi sve veći apetit svojih glavnih europskih klijenata za rezidencijama više klase, a naglasak je na cjelogodišnjem poslovanju za zahvaljujući jednom od najvećih wellness sadržaja u regiji i ponudi kongresnog turizma.

Njihova strategija upravljanja imovinom temelji se na planu preokreta koji će dodati vrijednost imovini kroz potpuno rebrendiranje i opsežna kapitalna ulaganja u hotelsku i rezidencijalnu komponentu, s ciljem da resort postane jedan od prvih brendiranih rezidencijalnih nekretnina na obali Jadrana, objavio je prilikom preuzimanja Savvas Liasis, predsjednik Upravnog odbora tvrtke.

Rekonstrukcija se radi u suradnji s tvrtkom DDG Group, a neslužbeno doznajemo da će hotel biti na tržištu od iduće ljetne sezone, kao i dio rezidencija koje će biti na prodaju. Koncept brendiranih rezidencija uključuje vlasništvo u nekretninama kojima u potpunosti upravlja hotelski brend, uz mogućnost iznajmljivanja objekta turistima.

Kako nam je poznato, u igri za Novi Resort bila su vodeća imena u hotelskom biznisu, Hilton, Marriott kao i Radisson, no na kraju je prevagnuo Accor i franšiza za brend Mövenpick. Ovo će biti treći hotel koji će poslovati pod njihovim brendom u Hrvatskoj, prvi je u Zagrebu, a drugi se gradi u Splitu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 10:53