Polovina putničkih agencija i hotela prijavljuje pad ugovorenih aranžmana između deset i 40 posto, pokazala je druga anketa Hrvatske gospodarske komore na uzorku od 1334 tvrtke. Tvrtke koje su sudjelovale u istraživanju najvećim dijelom poslovno su povezane upravo sa žarišnim regijama Italije, Slovenijom i Njemačkom, a potom i s ostatkom Italije, Austrijom i ostalim europskim zemljama. Prema najnovijoj anketi HGK, tri četvrtine domaćih tvrtki (74 posto) osjeća posljedice koronavirusa na poslovanje, što je rast od osam posto u odnosu na prethodnu anketu provedenu prije deset dana.
Djelatnosti u kojima više od 90 posto tvrtki osjeća posljedice koronavirusa na poslovanje su putničke agencije, prijevoz i skladištenje, pružanje smještaja, priprema i usluživanje hrane te poljoprivr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....