Nova anketa HGK-a

Tri četvrtine domaćih tvrtki osjeća posljedice koronavirusa na poslovanje

Najčešće navedene posljedice krize odnose se na poteškoće s već dogovorenim poslovima
Luka Burilović, predsjednik HGK
 HGK
Najčešće navedene posljedice krize odnose se na poteškoće s već dogovorenim poslovima

Polovina putničkih agencija i hotela prijavljuje pad ugovorenih aranžmana između deset i 40 posto, pokazala je druga anketa Hrvatske gospodarske komore na uzorku od 1334 tvrtke. Tvrtke koje su sudjelovale u istraživanju najvećim dijelom poslovno su povezane upravo sa žarišnim regijama Italije, Slovenijom i Njemačkom, a potom i s ostatkom Italije, Austrijom i ostalim europskim zemljama. Prema najnovijoj anketi HGK, tri četvrtine domaćih tvrtki (74 posto) osjeća posljedice koronavirusa na poslovanje, što je rast od osam posto u odnosu na prethodnu anketu provedenu prije deset dana.

Djelatnosti u kojima više od 90 posto tvrtki osjeća posljedice koronavirusa na poslovanje su putničke agencije, prijevoz i skladištenje, pružanje smještaja, priprema i usluživanje hrane te poljoprivr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 21:34