DRAMA U DUBRAVI

‘Supruga je ušla u banku i ostala zatočena, agonija je trajala sat i 40 minuta! A slušajte što mi je mrtav-hladan rekao službenik...‘

Gumb za otvaranje vrata u nuždi, koji bi trebao omogućiti da se ona ručno otvore, nije funkcionirao.

Ljudi zatočeni u banci u srpnju

Pet mjeseci nakon što su klijenti ostali zatočeni u dijelu s bankomatima u OTP banci u zagrebačkoj Dubravi, ista se drama ponovno dogodila baš u toj poslovnici. Ogorčen situacijom u kojoj se jučer navečer našla njegova supruga, čitatelj se javio Jutarnjem listu kako bi ispričao kako se sve dogodilo, ali i koliko se može zakomplicirati pronalazak rješenja. U prostoriju s, kako kaže, “ukletim” bankomatom stigli su u 19:40 sati, a supruga je iz nje izašla sat i 40 minuta kasnije. Naš joj je sugovornik cijelo vrijeme bezuspješno pokušavao pomoći s druge strane stakla.

- Vrata su se zatvorila i kad je supruga podigla novac, više nije mogla izaći. Vrata se nisu otvarala ni na karticu, ni na gumb s vanjske strane, nikako. S obzirom na to da se ovo već dogodilo u srpnju, netko je očito vidio problem pa je ugrađen sigurnosni gumb i upozorenje na vratima. Naravno, gumb je na visini od 2,5 metra pa možete zamisliti kako netko nižeg rasta može do tog gumba - prepričava.

Supruga se ipak uspjela snaći pa je iskoristila plastični stalak koji se nalazio u blizini kako bi pritisnula gumb. Ubrzo se pokazalo da ni to neće pomoći. Gumb za otvaranje vrata u nuždi, koji bi trebao omogućiti da se ona ručno otvore, jednostavno nije funkcionirao. Pretpostavljaju da ga je netko već pritisnuo pa se sad može "odglaviti" samo posebnim ključićem. Svrha zbog koje je tamo postavljen tako je potpuno izgubljena.

Nakon 15 minuta pozvao je 112 koji su ga spojili s policijom. Uskoro je stigao policijski inspektor koji je predložio da se pričeka serviser.

- Sva sreća da nije ljeto. Nakon tih sat i 40 minuta napokon dolazi gospodin iz tvrtke koja održava i popravlja vrata jer je policijski inspektor rekao da ako uskoro vrata ne budu otvorena, zovemo vatrogasce da ih razvale. Na kraju smo ih po uputama servisera zajedno ručno, na silu, izvukli iz ležišta i otvorili na pola kako bi supruga mogla izaći. Vrata tako otvorena stoje i danas - govori čitatelj.

- Supruga je izašla vidno uzrujana - ne samo da je u prostoriji provela više od 100 minuta, nego je s vremenom još i postalo zagušljivo jer ventilacija nije radila. Da ironija bude veća, pet godina je radila u OTP banci i iz lojalnosti je ostala njihova klijentica. Nakon ove situacije to će se promijeniti - već u ponedjeljak će svoj račun prebaciti negdje drugdje, dodaje.

Kaže kako je ovo bila jako neozbiljna situacija.

- Normalno je da se nekad nešto takvo dogodi, ali nije normalno da vam onda nitko ne može pomoći i da se ništa ne poduzme iako se ista stvar dogodila ranije - smatra.

Neobično im je i to što sve vrijeme u pomoć nije stigao nitko iz zaštitarske službe, koja bankomate prati pomoću tri kamere. Posebno im je zasmetala loša komunikacija s OTP bankom, u čijim se prostorijama sve i dogodilo.

- I supruga i ja smo zvali dežurne brojeve OTP banke, ali smo dobili ljubaznog gospodina iz Splita koji je mrtav-hladan rekao da supruga nikud ne ide. Nakon par minuta došao je gospodin iz održavanja OTP banke koji je pokušao sve, ali bezuspješno. Zvao je voditeljicu poslovnice na službeni mobitel, ali bez uspjeha, nije se javila. Bilo je tu više od 20 poziva na razne brojeve, ali sve bez nekog rezultata - prisjeća se.

Kada je u srpnju u prostoriji s bankomatima ostalo zarobljeno nekoliko ljudi, iz OTP-a su istaknuli kako je to događaj na koji nisu mogli utjecati, bez obzira na “sve mjere predostrožnosti koje poduzimaju”. Klijentima su se ispričali zbog neugodnosti kakvu, tvrdili su, nisu zabilježili ni jednom u posljednjih nekoliko godina.

Nažalost, ta je statistika prekinuta ove godine s dva slučaja blokiranih vrata u manje od pola godine. Google recenzije za OTP banku pokazuju da se i više ljudi našlo u situaciji da se vrata nisu mogla otvoriti. S tom razlikom što su imali sreće što se to dogodilo dok su bili s vanjske strane vratiju pa do bankomata ne mogu ni doći.

Što kažu iz OTP banke?

OTP banku smo kontaktirali s pitanjima kako objašnjavaju da se ponovno u istoj poslovnici dogodio isti problem, kako je moguće da sigurnosni gumb ne funkcionira i da je komunikacija u tako kritičnoj situaciji loša. Njihov odgovor prenosimo u cjelosti:

"OTP banka se iskreno ispričava cijenjenoj klijentici zbog neugodne situacije. Već smo pokrenuli postupak zamjene vrata da se situacija ne bi opet ponovila jer vrata su već bila servisirana uz redovno održavanje i iako nije detektiran nikakav kvar zamijenit ćemo ih jer nam je sigurnost klijenata i djelatnika na prvom mjestu. Ponovno ćemo dobavljaču dati uputu i da se detaljno pregledaju sva vrata na našim poslovnicama koja se već i redovito servisiraju sukladno svim propisima. Također, analizirat ćemo sve pozive prema banci kako bismo utvrdili točan tijek komunikacije i ustanovili eventualne propuste. Nadamo se kako se ovakve situacije vise neće ponavljati i još jednom se ispričavamo cijenjenoj klijentici", odgovorili su iz OTP banke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. prosinac 2024 14:30