Dobit vodećih automobilskih kompanija snažno je poskočila u trećem tromjesečju, ali to nije bilo dovoljno da se nadoknadi slabi rezultat iz prve polovine godine, pokazala je studija savjetodavne kuće Ernst and Young (EY).
Operativna je dobit proizvođača automobila u trećem tromjesečju porasla 16 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, objavio je Ernst and Young u srijedu. No, u prvih devet ovogodišnjih mjeseci manja je 11,5 posto nego u prvih devet mjeseci 2018.
Prodaja automobila i dalje zaostaje za prošlogodišnjem, iako je razlika donekle ublažena zahvaljujući povećanoj prodaji skupljih vozila.
„Okretanje kupaca većim i skupljim automobilima trenutno ublažava posljedice pada prodaje automobila i generira veću dobit“, tumači analitičar EY-a Peter Fuss.
„...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....