Rast prihoda od prodaje za pet posto, povećanje neto dobiti za 15,4 posto te rast prodaje vlastitih brendova za 6,2 posto najvažniji su pokazatelji poslovanja koprivničke prehrambene kompanije Podravka u prvih šest mjeseci ove godine u odnosu na isto razdoblje lani.
Transformacija
- Unatoč brojnim negativnim utjecajima na ukupno gospodarstvo uzrokovanim bolešću Covid-19, uspjeli smo brzom transformacijom poslovanja odgovoriti na razne izazove te ostvariti rezultate na koje svi zajedno moramo biti ponosni - ocijenio je u osvrtu na poslovne rezultate u prvom ovogodišnjem polugodištu predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar, čije je izvješće o poslovanju jučer usvojio i Nadzorni odbor kompanije.
Neto dobit Grupe Podravka za prvo polugodište 2020. iznosila je 161,6 milijuna kuna, š...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....