Kraj jedne ere

Prodaja push-up grudnjaka nikad manja: 'Ne pristajemo na ideal koji su izmislili muškarci'

Istovremeno, prodaja braletta i trokutnih grudnjaka porasla je za više od 120 posto
 REUTERS
Istovremeno, prodaja braletta i trokutnih grudnjaka porasla je za više od 120 posto

Prodaja push-up grudnjaka u velikom je padu. Kako piše Guardian, novi vjetrovi pušu u svijetu donjeg rublja. Seksepil je “out”, a udobnosti i samouvjerenost “in”.

Svjetsko tržište donjeg rublja, koje danas vrijedi više od 3 milijarde dolara, stubokom se mijenja, najviše kako bi odgovaralo netradicionalnim zahtjevima milenijalki, kažu iz tvrtke Edited, svjetskog trgovca modne odjeće.

- Prodaja push-up grudnjaka lani je pala za 50 posto u odnosu na godinu prije. Istovremeno, prodaja braletta i trokutnih grudnjaka porasla je za više od 120 posto - stoji u njihovom istraživanju, izrađenom prema lanjskim prodajnim rezultatima ostvarenim u SAD-u i Europi.

- Žene više ne brine kako izgledaju i odgovaraju li idealnoj slici “žene u donjem rublju” koju su izmislili muškarci. Važno...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 00:55