Prodaja push-up grudnjaka u velikom je padu. Kako piše Guardian, novi vjetrovi pušu u svijetu donjeg rublja. Seksepil je “out”, a udobnosti i samouvjerenost “in”.
Svjetsko tržište donjeg rublja, koje danas vrijedi više od 3 milijarde dolara, stubokom se mijenja, najviše kako bi odgovaralo netradicionalnim zahtjevima milenijalki, kažu iz tvrtke Edited, svjetskog trgovca modne odjeće.
- Prodaja push-up grudnjaka lani je pala za 50 posto u odnosu na godinu prije. Istovremeno, prodaja braletta i trokutnih grudnjaka porasla je za više od 120 posto - stoji u njihovom istraživanju, izrađenom prema lanjskim prodajnim rezultatima ostvarenim u SAD-u i Europi.
- Žene više ne brine kako izgledaju i odgovaraju li idealnoj slici “žene u donjem rublju” koju su izmislili muškarci. Važno...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....