Pivska indrustrija

Pivarski div AB InBev u prvom kvartalu uprihodio je 13,1 milijardi dolara

Neto dobit je smanjena zbog troškovi poreza u SAD-u koji su poskočili više od 50 posto
Pivo Budweiser
 Profimedia, Alamy
Neto dobit je smanjena zbog troškovi poreza u SAD-u koji su poskočili više od 50 posto

Belgijsko-brazilski pivarski div AB InBev izvijestio je u srijedu o većem obujmu prodaje vodećih brendova Budweiser, Stella Artois i Corona u prva tri ovogodišnja mjeseca, ali mu je neto dobit blago smanjena zbog troškova poreza.

- Naši svjetski brendovi ponovo su ostvarili ​​solidne rezultate, uz rast prihoda za 7,9 posto na globalnoj razini i za 12,2 posto izvan matičnih tržišta - izvijestila je tvrtka ističući da se brendovi obično u inozemstvu prodaju po višoj cijeni.

Ukupni prihodi porasli su 4,7 posto, na 13,1 milijardu dolara. Porasli su i prihodi od prodaje po litri podupirući rast dobiti prije poreza, kamata, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) za 6,6 posto, na nešto manje od pet milijardi dolara.

Neto dobit smanjena je pak jedan posto, na 1,44 milijarde dolara...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 20:51