Bikini statistika

Nejednakost između ljudi i regija u EU se povećava: 'Europljani nisu ujedinjeni'

U Hrvatskoj je udio učenika koji imaju problem s matematikom 32 posto
Ilustracija
 Profimedia, ImageSource
U Hrvatskoj je udio učenika koji imaju problem s matematikom 32 posto

Iako ima velikih teškoća s povećanjem BDP-a, Hrvatska posjeduje velike potencijale za razvoj uključivog rasta, od kojega bi korist imali svi članovi zajednice. Tako pokazuje istraživanje “Upgrading Europe’s Convergence Machine” koje je ovaj tjedan predstavio menadžer Svjetske banke Christian Bodewig. No, da bi ih iskoristila, mora više raditi na tome da ljudima osigura jednake šanse za obrazovanje i razvoj vještina te poticajno okruženje tvrtkama za razvoj inovacija.

Između zemalja EU postoji velika podijeljenost u pogledu vještina kojima raspolažu njezini stanovnici. Primjerice, udjel učenika koji imaju problema s matematikom, prema rezultatima PISA testova, kreće se od 15 posto u Estoniji do 42 posto u Bugarskoj. U Hrvatskoj je njihov udjel 32 posto, a lošije rezultate...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 00:38