Na prvoj virtualnoj svečanosti dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću proglašeni su pobjednici u devet kategorija. Pobjednički komunikacijski projekti predstavljaju najbolje osmišljene i vođene odnose s javnošću prošle godine u Hrvatskoj.
Zbog pandemije novog koronavirusa trinaesto se izdanje dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a održalo putem interneta.
„Virtualnom smo dodjelom nagrada Grand PRix HUOJ-a na svojevrsnoj prekretnici. Iako je ovo trinaesta dodjela, prva nam je u vremenu koje mnogi nazivaju „nova normalnost“. Sada sa sigurnošću možemo zaključiti kako u našoj struci ništa više neće biti isto. Kriza koja ostaje iza nas, podvukla je važnost komunikacije. Bez dobrih odnosa s javnošću ne možemo riješiti probleme u kojima se nalazimo te one koji nas tek čekaju“, kazala je prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Kakve će posljedice aktualna pandemija ostaviti na komunikacijsku industriju, bit će vidljivo na Grand PRixu HUOJ-a iduće godine.
„Za ovogodišnje nagrade Grand PRix konkuriralo je 40 projekata, od kojih su 22 u devet kategorija ušla u finale. Nagrađene smo izabrali između zaista sjajnih projekata i još jednom smo se uvjerili koliko je kvalitetna hrvatska komunikacijska scena. Uloga Grand PRixa je upravo promicanje vrhunske prakse odnosa s javnošću i važnosti kvalitetne komunikacije, koja je više nego ikad došla do izražaja u ovo izazovno krizno doba. Čestitam nagrađenima i svim finalistima i želim im da i ove godine kreiraju i provedu jednako sjajne projekte“, kazao je doc. dr. sc. Damir Jugo, predsjednik ovogodišnjeg žirija dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a, uoči otkrivanja laureata.
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatske autoceste osvojili su Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske. Tu im je nagradu donijela Reforma cestovnog sustava u Republici Hrvatskoj – komunikacijska podrška u transformaciji sustava.
Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi osvojila je Splitsko-dalmatinska županija koja je u suradnji s tvrtkama Klikeri i Arhidom osmislila i provela kampanju Pomorsko je dobro. Tom su kampanjom građani i institucije poticani da zajedno sudjeluju u zaštiti pomorskog dobra županije.
Iz iste županije krenula je i izvrsna kampanja Nešto zbilja važno – borba za trajektni prijevoz za otočku djecu s teškoćama u razvoju. Pokrenula ju je i komunikacijski vodila s agencijom CTA komunikacije Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci. Zajedno su osvojili Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama. Kampanja koja je s oznakom #nestozbiljavazno snažno odjeknula zemljom, dovela je do izmjena zakona kojima je omogućen besplatan trajektni prijevoz za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka.
Utočište hrabrih online (UHO), prvu digitalnu platformu za borbu protiv elektroničkog nasilja, pokrenulo je Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz podršku digitalne agencije Degordian i agencije za upravljanje komunikacijama Komunikacijski laboratorij. Sluha za njihov projekt itekako je imao ovogodišnji žiri nagrada HUOJ-a, pa je UHO zaslužilo Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje.
Grand PRix za unutrašnju komunikaciju osvojio je FU*K UP Night u Hrvatskom Telekomu agencije 404 i Hrvatskog Telekoma. Ista agencija potpisuje još jednu kampanju ovjenčanu Grand PRixom. Zakon posao je „employer branding kampanja“ koju je agencija 404 stvorila za Zagrebačku pivovaru. Ta kampanja pobjednička je u kategoriji odnosa s javnošću za velika trgovačka društva. Zanimljiva je činjenica da su se svi komunikacijski projekti u toj kategoriji bavili brendom poslodavca. Naime, brend poslodavca postaje važan čimbenik u privlačenju i zadržavanju djelatnika.
Agencija 404 ponijela je i laskavu titulu najbolje agencije 13. Grand PRixa HUOJ-a. Ta se nagrada dodjeljuje agenciji čiji projekti u završnici izbora Grand PRix prikupe najviše bodova žirija.
Izborni stožer Zorana Milanovića osvojio je Grand PRix HUOJ-a za političku komunikaciju kampanjom Zorana Milanovića za predsjednika Republike Hrvatske.
Grand PRix za komunikaciju događanja osvojili su Alert i Dva srca i kuhača za Restoran Pelegrini koji je organizirao Chefs' Stage - Međunarodni kongres gastronomije i ugostiteljstva.
U kategoriji najbolje prilagodbe svjetske kampanje nagradu HUOJ-a dobila je Millenium promocija koja je za EY Hrvatsku radila komunikaciju projekta EY Poduzetnik godine.
Prošli je tjedan objavljeno da je prof. dr. sc. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru i autor desetak knjiga o odnosima s javnošću, dobio Grand PRix HUOJ-a za razvoj struke, te da je znanstvenik Korado Korlević Komunikator 2019. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....