Zlatko Dalić u Rovinju:

'Na ulicama je opet bilo zajedništva, a vratile su se pomalo izgubljene hrvatske kockice'

Na Weekend Media Festivalu razgovaralo se o pozitivnom odjeku srebra na SP-u u Rusiji
Pete Radovich CBS, kreativni direktor (SAD), Zlatko Dalić, nogometni trener (Hrvatska), Kristjan Stanićić, Hrvatska turistička zajednica, direktor (Hrvatska) a razgovore vodi Antonija Mandić.
 Goran Šebelić / Hanza Media
Na Weekend Media Festivalu razgovaralo se o pozitivnom odjeku srebra na SP-u u Rusiji

Kada su naši nogometaši došli u Rusiju, malo tko je na ulicama Rusije znao detalje o Hrvatskoj, no sa svakim su danom znali sve više. Ljudi diljem svijeta zbog nogometa su na Googleu pretraživali riječ ''Croatia'', a ono što su vidjeli bile su fotografije najpoznatijih hrvatskih turističkih destinacija. Nakon svjetskog nogometnog prvenstva Hrvatska turistička zajednica (HTZ) bilježi dvoznamenkaste stope rasta po 'bookingu' i interesu ljudi za dolazak u Hrvatsku, i to na svojim ključnim tržištima, poput Njemačke, Velike Britanije te skandinavskih zemalja.

Ovo su samo neki od ponajboljih primjera kako su nogomet, Vatreni i izbornik Zlatko Dalić pomogli stvaranju, jačanju i održavanju brenda Hrvatska. Riječ je o toliko značajnom fenomenu da mu je pripao poseban panel na ovogo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2025 08:34