Analiza

Na putu prema dolje: Zašto mega tvrtke okreću leđa Facebooku?

Vjerojatno se nikad u povijesti nije dogodilo da jedna kompanija ima toliki utjecaj na način na koji danas komuniciramo
Mark Zuckerberg
 Leah Millis / Dado Ruvić / Reuters
Vjerojatno se nikad u povijesti nije dogodilo da jedna kompanija ima toliki utjecaj na način na koji danas komuniciramo

Vjerojatno se nikad u povijesti nije dogodilo da jedna kompanija - privatna kompanija, zamišljena i ustrojena tako da svojim vlasnicima i dioničarima donese zaradu (što je posve legitimno, spominjem u kontekstu društvenog utjecaja) - ima toliki utjecaj na način na koji danas komuniciramo.

Prisutnost na mreži danas je apsolutni dio higijene brendova, nešto bez čega se ne može. Političke kampanje? Moraju imati Facebook stranicu. I Instagram, ako žele pričati s mladima. Kada zapošljavamo, pregledavamo profile na društvenim mrežama. Saznajemo vijesti kad nam se pojave u feedovima.

Sporni sadržaj

S poslovne strane, u marketinškim komunikacijama naglasak stavljamo na potrebu razvijanja vlastitih kanala kompanija i brendova u stvaranju svoje zajednice. Dajemo dobre, čvrste argume...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 12:27