'Ponesi me doma'

Ledo donirao više od 750.000 kuna Crvenom križu od prodaje Quattro sladoleda

Kampanja je trajala od 8. svibnja do 7. lipnja te je tijekom tog perioda Ledo donirao 2 kune od prodaje svakog Quattro sladoleda
Ivan Babić i Robert Markt
 Ledo
Kampanja je trajala od 8. svibnja do 7. lipnja te je tijekom tog perioda Ledo donirao 2 kune od prodaje svakog Quattro sladoleda

Ledo je u sklopu kampanje „Ponesi me doma“ prikupio više od 750.000 kuna za humanitarnu akciju Crvenog križa „Vaš dar za pravu stvar“ za najpotrebitije članove zajednice. Kampanja je trajala od 8. svibnja do 7. lipnja te je tijekom tog perioda Ledo donirao 2 kune od prodaje svakog Quattro sladoleda u pakiranju od 1650 ml. Prikupljenim iznosom Ledo će pomoći čak 3.000 obitelji osiguravanjem osnovnih prehrambenih namirnica.

„Zahvaljujemo tvrtki Ledo koja je prepoznala Hrvatski Crveni križ kao organizaciju koja svakodnevno diljem Hrvatske brine o tisućama ljudi u potrebi. Nažalost, broj osoba koje trebaju pomoć u osnovnim namirnicama raste i zadaća je svih nas da na te ljude ne zaboravimo i da im pružimo ruku pomoći“, izjavio je Robert Markt, izvršni predsjednik Hr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 18:19