Pokušali su prodavati majice s apstraktnim dizajnom, ali to im nije baš išlo. Onda je braći Bertu i Johnu Jacobsu palo na pamet da, zbog svakodnevne poplave u negativnih vijesti svuda oko njih, iskušaju tržište nudeći mu pozitivne poruke.
Otisnuli su najprije na majice poruku: Život je dobar (Life is Good), i biznis je krenuo kao lud, prenosi njihovu priču CNNMoney. U tri godine im je prodaja s tim sloganom narasla na čak milijun dolara, a prije toga su bili praktički propali, na računu su imali 78 dolara.
Bilo je to sredinom 90-ih, a sada zarađuju oko 100 milijuna dolara godišnje i postali su poznati lifestyle brand koji uključuje majice, pidžame, nakit pa čak i ukrase za dom koje prodaju u 2500 prodavaonica SAD-u i Kanadi te preko e-trgovine.
Kažu, njihov je cilj ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....