Partnerstvo

Infobip i C3 Adriatic stvarat će personalizirane komunikacije

Cilj partnerstva je povećati zadovoljstvo korisnika tako da se komunikacija odvija kroz kanal koji korisnik preferira, kad mu najviše odgovara, i uz relevantne informacije
Ana Plišić, partnerica u agenciji 01 Content&Technology Zagreb

Najveća hrvatska IT kompanija Infobip i digitalne agencije PM Ljubljana i 01 Content&Technology Zagreb, koje su dio najveće europske content marketing mreže C3, sklopile su partnerstvo kojem je cilj, kako ističu, stvoriti jedinstvena komunikacijska rješenja na tržištu.

Partnerstvo će omogućiti C3 Adriatic mreži stvaranje personalizirane komunikacije za klijente u svim fazama njihova korištenja cjelokupnog Infobipovog portfelja, koji za cilj ima poboljšati korisničko iskustvo: platformu za izgradnju chatbotova, kontakt centar u oblaku i najnoviji alat za angažiranje korisnika Moments.

Kako su pojasnili, cilj partnerstva je povećati zadovoljstvo korisnika tako da se komunikacija odvija kroz kanal koji korisnik preferira, kad mu najviše odgovara, i uz relevantne informacije.

- Obogaćena rješenja bit će ponuđena velikoj mreži klijenata u regiji i cijeloj Europi. U partnerstvu s Infobipom produbljujemo našu opsesiju korisnicima: sada imamo mogućnost kreirati omni-channel rješenja i komunicirati s korisnicima tamo gdje se oni nalaze - istaknula je Ana Plišić, partnerica u agenciji 01 Content&Technology Zagreb.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 00:08