Na najvažnijem međunarodnom sajmu voća i povrća Hrvatska će se predstaviti s posljednjim gastronomskim hitom, crnim češnjakom.
- Vjerujem da se možemo solidno pozicionirati jer je riječ o relativno novom proizvodu koji se pojavio na svjetskoj sceni i potražnja za njim raste iz godine u godinu - kazao je Marijan Balić. Vlasnik OPG-a Balić nada se da će nakon sajma Fruitlogistica, koji se trenutno odvija u Berlinu, početi izvoziti svoj proizvod van hrvatskih granica.
Više prilika za izvoz potaknule su i direktora Fragarije Damjana Spajića da izlaže na ovom sajmu uz još tri tisuće tvrtki iz čak 130 zemalja. Njegova kompanija trenutno izvozi oko 35 posto ukupne proizvodnje.
Uz Balića i Fragariju, na sajmu nastupaju još četiri domaće tvrtke, Rabo, Primacošped, Veemee i Simp...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....