U Beču je u četvrtak otvoren međunarodni turistički sajam "Odmori 2020" (Ferienmesse), na kojem, među 800 izlagača iz više od 80 zemalja, i Hrvatska, omiljena turistička destinacija Austrijanaca, predstavlja svoju bogatu turističku ponudu koja bi mogla privući velik broj austrijskih gostiju.
"Hrvatska je jedna od omiljenih turističkih destinacija u koju Austrijanci putuju više puta godišnje i u vlastitom prijevozu", rečeno je uoči početka turističkog sajma na konferenciji za novinare, na kojoj su predstavljeni novi trendovi putovanja za 2020.
Uz dvanaest suizlagača: udruženja, privatnog smještajnog sektora te turističkih zajednica Splitsko-dalmatinske i Šibensko-kninske županije, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ove godine tradicionalno se na sajmu predstavlja u okruženju sredozemnih turističkih destinacija na izložbenom prostoru od 120 četvornih metara.
"Štand je jako dobro posjećen, a u susretima s predstavnicima medija te poslovnim partnerima i turoperatorima predstavljaju se promotivne mogućnosti", izjavio je Hini direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Beču Branimir Tončinić, koji je posebno napomenuo važnost austrijskog tržišta za hrvatski turizam te kontinuirani rast turističkog prometa iz Austrije.
Tončinić je kazao da su Austrijanci česti gosti u Hrvatskoj u glavnom dijelu sezone, kao i u predsezoni i posezoni, što potvrđuje i treće mjesto koje Austrija zauzima na listi top tržišta s kojih Hrvatsku posjećuje najviše turista. Prema prvim službenim najavama austrijskog organizatora putovanja Ruefa Reisenkompass, 90 posto Austrijanaca planira ove godine odlazak na godišnji odmor.
Tončinić ocjenjuje da treba očekivati pozitivan trend u turističkom prometu između Hrvatske i Austrije, s obzirom da su 2020. najtraženije destinacije Italija, Hrvatska, Njemačka, Grčka i Španjolska.
"Kao što se vidi Hrvatska je i dalje, kao i dugi niz proteklih godina, na drugom mjestu iza Italije kao najtraženija i najpoželjnija destinacija za godišnji odmor Austrijanaca", kaže Tončić dodajući da je buking još u početnoj fazi, ali da se očekuje nastavak pozitivnih trendova.
Hrvatska je, uz Italiju, i najposjećenija auto destinacija Austrijanaca, navodi direktor predstavništva HTZ u Beču, jer prema istraživanju organizatora putovanja 49 posto Austrijanaca putuje na odmor u vlastitom prijevozu. Hrvatsku je tako 2019. posjetilo više od 1,4 milijuna turista iz Austrije, koji su ostvarili više od 7,7 milijuna noćenja.
Po Tončićevim riječima u prvih petnaest dana siječnja ove godine ostvareno je 27 posto više dolazaka i 18 posto više noćenja s austrijskog tržišta u odnosu na isto razdoblje lani. Država partner bečkom sajmu ove godine je Dominikanska republika, a organizatori očekuju da će Ferienmesse, koji traje do 19. siječnja, posjetiti više od 160.000 posjetitelja. Usporedno s Ferienmesse održava se i sajam luksuznih automobila Vienna Autoshow.
Promocija hrvatskog turizma u Utrechtu
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ovog tjedna, od 15. do 19. siječnja predstavlja hrvatsku turističku ponudu na jubilarnom 50. sajmu Vakantiebeurs u nizozemskom Utrechtu, odakle stižu najave uvođenja novih avio linija ove godine za Hrvatsku, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a.
Sajam u Utrechtu najveći je međunarodni turistički sajam u Nizozemskoj, kojeg posjećuje i poslovni i posjetitelji tzv. široke publike s području Beneluxa, a ove ih se godine očekuje rekordan broj, kao što je i rekordan broj izlagača, više od tisuću iz svijeta.
Nastupom u Utrechtu, i par dana prije u njemačkom Stuttgartu, počinje i sezona predstavljanja hrvatskog turizma na europskim i svjetskim sajmovima, a HTZ će ove godine samostalno i s partnerima nastupiti na oko 40 sajmova.
"Uz nastup u Utrechtu, gdje je ove godine i rekordnih 18 hrvatskih suizlagača na štandu HTZ-a, hrvatsku turističku ponudu usporedno predstavljamo i na sajmovima u Stuttgartu, Helsinkiju i Beču. Najvažnije svjetske turističke sajmove koristimo uz ostalo i za dodatne susrete s ključnim partnerima na najvažnijim tržištima s kojima intenzivno surađujemo na proširenju touroperatorskih programa za Hrvatsku te uvođenju novih aviolinija", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Na sajmu će posjetitelji moći uz VR naočale pogledati tri promotivna virtualna filma o hrvatskim proizvodima i destinacijama, a uz to na hrvatskom štandu održavaju se i brojni sastanci s predstavnicima touroperatora, putničkih agencija i aviokompanija.
"Veseli nas porast zanimanja avioprijevoznika za Hrvatsku, čemu svjedoče i najave uvođenja tri nove zračne linije iz Nizozemske i Belgije ove godine. Riječ je o letovima EasyJeta iz Amsterdama za Zadar, odnosno Ryanaira iz Maastrichta za Zadar te TUIflya iz Bruxellesa za Pulu", otkrio je direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluxa Ivan Novak.
Na štandu HTZ-a se prvi puta promoviraju i hrvatski proizvodi, vina i sirevi. Iz Nizozemske je u Hrvatsku u 2019. došlo gotovo 500 tisuća turista, koji su ostvarili oko 3 milijuna noćenja, a predstavnici HTZ-a vjeruju da će se ove godine s tog tržišta zabilježiti pozitivni trendovi. (Hina)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....