Utjecaj prvenstva

Hrvati vole pivo, a posebno kada igra Hrvatska: po utakmici popiju do 12.000 hektolitara

Tijekom velikih nogometnih prvenstava proda se otprilike 10 posto piva
Nema utakmice bez čaše piva
 Damjan Tadić / Hanza Media
Tijekom velikih nogometnih prvenstava proda se otprilike 10 posto piva

Svjetsko prvenstvo u nogometu, koje se idućih tjedana održava u Rusiji, potaknut će u Hrvatskoj rast oglašavanja i potrošnje, posebice na prehrambene proizvode i pića, a koliko će taj rast iznositi, ovisi o tome koliko dugo će se hrvatska reprezentacija zadržati na turniru.

Član Uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) Božidar Abramović kaže da će Svjetsko prvenstvo u nogometu sigurno imati utjecaj na porast prometa u maloprodaji, i to veći što je hrvatski tim bliže finalu.

"No, kada razmotrimo učinak na investiciju u ukupno tržište oglašavanja, ne možemo reći da ima značajniji utjecaj, dolazi najvećim dijelom do sezonske preraspodjele. U vrijeme svjetskih prvenstava može se primijetiti povećana aktivnost u sektorima telekomunikacija, pića, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 12:25