Na ovogodišnjem 'potrošačkom semaforu' Europske komisije koji mjeri zadovoljstvo potrošača robom i uslugama na tržištu, Hrvatska i dalje stoji pri dnu ljestvice zemalja Europske unije. Od 40 proizvoda i usluga koji su se našli u istraživanju, za njih 28 Hrvatska je rangirana među tri posljednje zemlje, a kod 15 je zauzela posljednje mjesto.
Kada je riječ o proizvodima, hrvatski potrošači imaju najmanje povjerenja u meso i mesne prerađevine, štoviše, ta je kategorija proizvoda dobila najlošiju ocjenu u Uniji, 63,3, što je 17,7 bodova ispod prosjeka EU. S druge strane, najviše povjerenja potrošači u Hrvatskoj imaju u alkoholna pića, od mogućih 100 ocjena je 81,2.
Problemi i žalbe
Na tržištu usluga, pak, najlošije su prošle one koje se odnose na nekretnine, a najbolju...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....