'Potrošački semafor'

Hrvati su najviše zadovoljni s alkoholom, a najmanje povjerenja imaju u meso

Na tržištu usluga najlošije su prošle one koje se odnose na nekretnine, a najbolje usluge osobne njege
Ilustracija
 Getty Images/iStockphoto
Na tržištu usluga najlošije su prošle one koje se odnose na nekretnine, a najbolje usluge osobne njege

Na ovogodišnjem 'potrošačkom semaforu' Europske komisije koji mjeri zadovoljstvo potrošača robom i uslugama na tržištu, Hrvatska i dalje stoji pri dnu ljestvice zemalja Europske unije. Od 40 proizvoda i usluga koji su se našli u istraživanju, za njih 28 Hrvatska je rangirana među tri posljednje zemlje, a kod 15 je zauzela posljednje mjesto.

Kada je riječ o proizvodima, hrvatski potrošači imaju najmanje povjerenja u meso i mesne prerađevine, štoviše, ta je kategorija proizvoda dobila najlošiju ocjenu u Uniji, 63,3, što je 17,7 bodova ispod prosjeka EU. S druge strane, najviše povjerenja potrošači u Hrvatskoj imaju u alkoholna pića, od mogućih 100 ocjena je 81,2.

Problemi i žalbe

Na tržištu usluga, pak, najlošije su prošle one koje se odnose na nekretnine, a najbolju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 21:37