Nakon što je prošlog petka objavila da ulazi u strateško partnerstvo s mrežom kafića Vivas u vlasništvu Darija Šimića, Atlantic Grupa jučer je izvijestila da je njegovoj tvrtki Aquaviva prodala distribuciju bidona vode kao osnovnu djelatnost tvrtke Bionatura Bidon vode.
Ističući da je takav potez u skladu s korporativnom strategijom izlaska iz manjih i non-core biznisa, Atlantic je naglasio da je zadržao brend Kala i ukupno poslovanje vezano uz punionicu vode, odnosno da je prodao samo distribuciju vode u bidonima.
Generatori rasta
Proces dezinvestiranja non-core djelatnosti Atlantic je započeo prije dvije godine izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, a nastavio ga prodajom segmenta kozmetike i proizvoda za osobnu njegu te dodataka prehrani. Kompanija, napominje se u obavijesti na Zagrebačkoj burzi, “istovremeno usmjerava snažan fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta (hrana i piće te ljekarničko poslovanje) i temelj transformacije za budućnost, a to uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, spajanja i preuzimanja”. Strateškim partnerstvom s mrežom kafića Vivas, koja okuplja gotovo 300 ugostiteljskih objekata, Atlantic, pak, značajno želi osnažiti poslovanje u segmentu espresso kave, gdje će kroz novu suradnju, tvrde, ostvariti dodatnih 8 milijuna kuna prihoda od prodaje.
Partnerstvo s kafićima Vivas i Šimićem, naglašavaju u Atlanticu, dio je definirane strategije razvoja biznisa kave u Atlantic Grupi, izgradnje liderske pozicije na hrvatskom tržištu kave i širenja u rastućem segmentu konzumacije izvan kućanstva.
8 milijuna kuna prihoda
Novi glavni direktor strateškog poslovnog područja kave u Atlantic Grupi Mate Štetić kaže da je kompanija s približno 24.000 tona godišnje vodeći regionalni proizvođač kave, koja zauzima gotovo 21 posto u ukupnim prihodima te im je, pojedinačno, najveće poslovno područje.
“Poseban je strateški naglasak, a to se odnosi osobito na kavu, jačanje konzumacije Atlanticovih brendova izvan kućanstva, gdje se značajan doprinos očekuje od strateške suradnje s Vivas kafićima na hrvatskom tržištu”, poručili su iz Atlantica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....