Priča Globusa

Čovjek koji je izmislio tv prodaju na ovim prostorima ima novi projekt - Mokrin House

Branimir Brkljač iskusni je marketinški stručnjak koji je pokrenuo novi projekt - Mokrin House
Branimir Brkljač i Mokrin House
 Boris Orešić, Relja Ivandić
Branimir Brkljač iskusni je marketinški stručnjak koji je pokrenuo novi projekt - Mokrin House

Hrvatska poslovna scena Branimira Brkljača pamti po ne tako davno veoma popularnoj TV prodaji, projektu Top Shop i njihovu daleko najprodavanijem proizvodu kosmodisku. Nakon punih 20 godina izašao je iz tog projekta, no iskusni marketinški stručnjak nije dugo mirovao. Novu karijeru odlučio je graditi u svom rodnom kraju nedaleko od Kikinde u kojoj mu i danas živi majka. Susrećemo se u Mokrinu, selu od oko pet tisuća stanovnika u vojvođanskoj ravnici, nekoliko kilometara zračne linije od granice s Rumunjskom. Tamo se u komfornom i s mnogo stila uređenom ambijentu nekadašnjeg seoskog imanja koje nosi naziv Mokrin House okupljaju mladi kreativci i poslovni ljudi iz cijeloga svijeta koji sebe nazivaju digitalnim nomadima jer lutaju svijetom i usput rade svoj posao.

Brkljač je os...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 21:00