Nove investicije

Vodeći hrvatski proizvođač svježe tjestenine otvorio proizvodni pogon vrijedan 38 mil. kn

Tvrtka Naše klasje najveći je proizvođač svježe tjestenine u Hrvatskoj, a velik se dio njihovih proizvoda izvozi na najzahtjevnija europska tržišta
Nova tvornica tvrtke Naše klasje
 Marko Todorov / CROPIX

Vodeći hrvatski proizvođač svježe tjestenine, tvrtka Naše klasje, koja svoju tjesteninu prodaje pod brendom Aurelia, u Kupljenovu pored Zaprešića otvorila je novi proizvodni pogon vrijedan 38 milijuna kuna.

Do sada su se, priopćeno je iz kompanije Naše klasje, sirovine za pekarstvo i svježa tjestenina kao dva ključna proizvoda te tvrtke proizvodila u dvije tvornice, no rast prodaje i izvoza u kombinaciji s podrškom lokalne zajednice te fondova Europske unije potaknuli su Naše klasje da se baci u investiciju u novi proizvodni pogon te izgradnju i opremanje. Iz Europskog fonda za regionalni razvoj hrvatska je kompanija dobila poticaje u iznosu od 15 milijuna kuna.

- Prehrambena industrija ostvaruje najveći udio u ukupnoj zaposlenosti i BDP-u. Udio poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u ukupnom je robnom izvozu u 2018. godini iznosio 14 posto, a proizvodnja tjestenine u Hrvatskoj već je prije dvadesetak godina suočena s povećanom konkurencijom zbog liberalizacije tržišta. Neki su poduzetnici tu otvorenost tržišta prepoznali kao priliku te ulaganjem u nove kapacitete pokazali kako povećati proizvodnju i izvoz unatoč konstantnom uvoznom pritisku – kazao je Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK), na otvorenju pogona.

Inače, tvrtka Naše klasje, naglasio je Burilović, najveći je proizvođač svježe tjestenine u Hrvatskoj, a velik se dio njihovih proizvoda izvozi, i to na najzahtjevnija europska tržišta. Suradnju znanstvenika i poduzetnika, suradnju malih poduzetnika i tržišnih lidera, izvoz, informatizacija te poštovanje zaposlenika pet su ključnih smjernica koje Zoran Šimunić, vlasnik i direktor te tvrtke, vidi zaslužnima za uspjeh svoje kompanije.

- Suradnja s Dukatom u počecima uvelike nam je olakšala samostalni izlazak na tržište s Aurelia brandom svježe tjestenine, 2010., a trenutno izvozimo 35 posto proizvodnje. Cilj je da Aurelia svježa tjestenina postane značajan brend na tržištima od Jadrana do Baltika. Tvrtka Naše klasje izvozi na 10 tržišta od Grčke do Njemačke, a radostan sam da smo nedavno potpisali i ugovor za izlazak na švedsko tržište. Ove godine uložili smo 1,2 milijuna kuna u novi softver kako bi još bolje upravljali potencijalima nove tvornice - istaknuo je Šimunić.

Novi pogon, kako je kazao, omogućit će tvrtki da i dalje ulaže u inovacije, kako u nove tehnologije tako i u nove inovativne proizvode. Na samom otvorenju pogona uz predsjednika HGK-a i, naravno, vlasnika kompanije Naše klasje, bili su i Davor Božinović, potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske, te Željko Turk, gradonačelnik grada Zaprešića.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 02:48