Život je lijep

Vlasnike 100 milijuna dolara vrijedne kompanije inspirirala je majka i njezino pitanje

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

24.2.2019. u 10:21

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

24.2.2019. u 10:21

Screenshot

Bert Jacobs suosnivač je kompanije Life is Good

- Što vam se lijepo danas dogodilo? - pitanje je koje je Joan Jacobs svake večeri pitala svoju djecu, a rezultiralo je kompanijom vrijednom 100 milijuna dolara. Kako piše Business Insider, njezini su najmlađi sinovi Bert i John osnovali danas uspješnu tvrtku Life is Good koja se bavi proizvodnjom majica, a inspiraciju su pronašli upravo u pitanju svoje majke.

Budući da je njihov otac nakon prometne nesreće izgubio desnu ruku, bio je prilično frustriran te je neprestano bio loše volje i vikao, a kako bi atmosferu učinila što je moguće pozitivnijom, Joan Jacobs svoju je obitelj svake večeri tražila da joj ispričaju nešto lijepo što im se dogodilo tog dana.

- Iako su to bile veoma jednostavne riječi, u potpunosti su promijenile energiju u kući. U trenu smo počeli pričati najbolje, najsmješnije i najbizarnije dijelove našeg dana - sjećaju se braća koja su napisala i knjigu Life is Good.

Odrastanje s majkom koja je pjevala dok je kuhala, pričala viceve i animirala svojoj djeci svaku knjigu koju su čitali koliko god da loših situacija bilo u njenom životu, naučilo je braću Berta i Johna veoma važnu lekciju - “Sreća ne ovisi o okolnostima u kojima se nalazite”, pričaju braća.

- Pokazala nam je da je optimizam hrabar odabir na koji se možete odučiti svaki dan, pogotovo kad se suočite s poteškoćama - rekli su.

A upravo je njen nepokolebljiv pozitivan pogled na život ono što ih je inspiriralo na osnutak njihove 100 milijuna vrijedne kompanije čiji je cilj širiti pozitivnu energiju. Slogan kompanije je: “Život nije savršen. Život nije lagan. Život je lijep.”

Uz to, sada i Bert i John Jacobs svoje zaposlenike svaki dan pitaju isto pitanje, a uzimajući u obzir vrijednost tvrtke, rezultati su i više nego dobri.

- Na vlastitom primjeru vidimo da ono vodi do ideja koje vode do napretka, a napredak vodi do uspjeha – zaključili su vlasnici kompanije koji diljem Amerike i Europe poučavaju moći pozitivnog razmišljanja.