Valamar je na otoku Rabu tijekom Dana investitora prezentirao rezultate poslovanja u proteklom razdoblju i predstavio novu strategiju brenda koja će biti okvir za razvoj poslovanja u narednom razdoblju.
Ističu da uspješno ostvaruju razvojnu strategiju i ciljeve dvoznamenkastoga rasta vrijednosti poslovanja. Portfelj Valamara danas broji 33 hotela i ljetovališta te 15 kamping ljetovališta u šest destinacija. Prosječni rast operativne zarade i vrijednosti poduzeća u posljednje tri godine iznosio je oko 30 posto godišnje. Valamar je danas među deset najvećih poduzeća u Hrvatskoj prema tržišnoj kapitalizaciji, veliki je izvoznik i značajan partner hrvatskom gospodarstvu.
Ove će godine zaposliti 6.600 djelatnika te je prema nedavnom istraživanju percepcije najboljih poslodavaca danas broj jedan u hrvatskom turizmu i među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj. Podsjetimo, od travnja ove godine Valamar Riviera svim zaposlenima jamči minimalna neto primanja od 5.000 do 7.500 kuna.
Portfelj kompanije podijelit će se u pet brendova proizvoda: Valamar Collection i Collection Resort koji predstavljaju proizvode modernog luksuza, Valamar Hotels & Resorts glavni je brend za hotele i ljetovališta koji će se diferencirati kao Maro family za obitelji ili Designed for adults, Sunny by Valamar kao ekonomični brend portfelja te brend za kamping ljetovališta i odmor u prirodi Camping Adriatic by Valamar.
Inače, Valamar je u turistički portfelj uložio više od četiri milijarde kuna, a samo u posljednje dvije godine 1,6 milijardi kuna. Napravljeno je više značajnih iskoraka pri razvoju proizvoda s ciljem stvaranja novih standarda odmora i repozicioniranja portfelja prema gostima više platežne moći.
Za 2019. godinu Nadzorni odbor Valamara dao je prethodnu suglasnost za ulaganja i projekte vrijedne 616,5 milijuna kuna, čime se nastavlja intenzivni investicijski ciklus. Nova strategija brenda bit će snažna potpora daljnjem rastu i razvoju Valamara.
„U proteklom je razdoblju Valamar Riviera ostvarila značajan rast vrijednosti za investitore, prosječno više od 30 % godišnje, uz dividendni prinos od oko 2 %. Naša nova strategija brenda i razvoja usmjerena je na nastavak uspješnog rasta prema Valamarovoj formuli ulaganja u djelatnike, proizvode i destinacije, vodeći brigu o održivom i društveno odgovornom poslovanju. Do kraja godine predstavit ćemo strategiju razvoja do 2022. kojom ćemo nastaviti inovativno i odgovorno razvijati Valamar i hrvatski turizam“, istaknuo je predsjednik Uprave Valamar Riviere Željko Kukurin.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....