Razvoj karijera

Uniline dodjeljuje mjesečnu stipendiju od 1250 kuna i stručnu praksu pulskim studentima

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

5.9.2019. u 14:16

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

5.9.2019. u 14:16

Pula, 160318.
Otvorenje nove zgrade Uniline-a, najvece turisticke agencije u Hrvatskoj. Djelatnici turisticke agencije njih oko 150 od danas ce raditi svi u jednoj zgradi. Investicija je vrijedna oko petnaest milijuna kuna. Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Sebelic / Hanza Media

Otvorenje nove zgrade Uniline-a

Redovni studenti završnih godina pulskog sveučilišta imaju mogućnost osigurati stipendiju od 1250 kuna mjesečno te prvo radno iskustvo, a to mogu ostvariti u skloput Unilineovog programa stipendiranja. Preciznije, vodeća destinacijska menadžment kompanija u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi nagradit će četiri studenta završnih godina na studiju turizma, financija, informatike, kulture te ekonomije na Sveučilištu Jurja Dobrile. Uz novčani iznos, stipendisti će kroz obvezni program stručne prakse proći poseban mentorski program u kompaniji, priopćili su iz Unilinea.

- Želimo potaknuti marljivost i obrazovanje naših studenata i omogućiti im jednostavnije studiranje te prvo radno iskustvo. U Unilineu nudimo mogućnost razvijanja uzbudljivih karijera u turizmu, jer kao kompanija pratimo nove turističke trendove i kontinuirano otvaramo nova tržišta. Stoga, pozivamo zainteresirane studente završnih godina da se prijave na program, ali i da nas posjete u Uniline na Danu otvorenih vrata gdje mogu saznati sve o programu i našoj kompaniji - istaknula je Nina Stepčić, koordinatorica ljudskih potencijala Unilinea.

Dan otvorenih vrata, poručuju, održat će se sljedeći petak, 13. rujna, a program događaja je fokusiran na studente i privatne iznajmljivače, ali i ostale sugrađane koji žele upoznati poslovanje ove uspješne kompanije. Osim samog predstavljanja programa stipendiranja i prakse, Uniline će održati i savjetovanje za iznajmljivače privatnog smještaja.

Savjetovanje će, pojašnjavaju u kompaniji, pokriti karakteristike današnjih gostiju, minimalno odsjedanje gostiju, određivanje optimalne cijene apartmana, problematiku pada rezultata pri suradnji na upit, ali i dodatne sadržaje koje gosti traže, kao i pitanja jesu li kućni ljubimci dobrodošli, treba li se u današnje vrijeme dodatno naplaćivati za klima uređaj, zašto kvalitetna fotografija prodaje te ponuditi brojne druge korisne savjete koji mogu značajno koristiti iznajmljivačima privatnog smještaja.