Portret menadžera

U malom istarskom gradu s partnerima je pokrenuo kompaniju koja je osvojila svijet

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

9.6.2019. u 10:21

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

9.6.2019. u 10:21

Zagreb, 280319. Svecana dodjela nagrade EY Poduzetnik godine. Ovogodisnje hrvatsko izdanje jedinstvenog globalnog programa koji nagradjuje poduzetnike privuklo je najveæi broj kandidata do sad, ukupno 50 poduzetnika iz 35 tvrtki. Na fotografiji: Silvio Kutic, Roberto Kutic i Izabel Jelenic z firme Infobip su proglaseni poduzetnicima godine.
Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX

Silvio Kutić, osnivač Infobipa prima nagradu za EY Poduzetnika godine

Silvio Kutić, osnivač hrvatskog tehnološkog diva Infobipa.

Što je postigao?

Vodnjanski Infobip kojemu je na čelu proglašen je najboljim pružateljem A2P (application-to-person) usluga na svijetu. Ovo je treća godina da Infobip osvaja prvo mjesto prema ocjenama mobilnih operatora, no prvi put je pokrenuto istraživanje u kategoriji Enterprise, u kojoj su vodeće svjetske kompanije iz različitih industrijskih sektora, ocjenjivali pružatelje A2P usluga i tako Infobip pozicionirali na prvo mjesto.

Zašto je to važno?

Zbog kontinuiteta i zbog povjerenja novih generacija da se u sredini u kojoj žive, a koju su, ponekad se čini, mnogi otpisali, mogu raditi vrhunski projekti i graditi vrhunske, globalno relevantne kompanije. Infobip nije jedini, ali je uz Rimac automobile koji su nedavno također najavili silovitu ekspanziju u Svetoj Nedelji kraj Zagreba najjači eksponent nove poduzetničke generacije koja je geografski (ali i porezno) nastavila živjeti u Hrvatskoj dok im je područje rada neomeđeno političkim i administrativnim državnim granicama.

Kako posluje?

Nakon niza pokušaja odlučio je razvijati tehnologijska rješenja za poslovne korisnike te je 2006. s bratom Robertom i partnerom Izabelom Jelenićem utemeljio Infobip, svjetski uspješnu ICT kompaniju koja ima 60 ureda na šest kontinenata i uspješno se nosi s konkurencijom, čak je u nekim koracima i ispred nje. Infobipove usluge samo je prošle godine koristilo 4,7 milijardi ljudi, a među stalnim klijentima su globalni igrači poput Ubera, Facebooka i WhatsAppa. Samo u 2018. dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4,7 milijardi ljudi koristilo je njihove servise i usluge. Broj zaposlenih odavno je preskočio 1000, uredi su im rasuti po svijetu, a prihod se mjeri u milijunima dolara.

Što će učiniti u budućnosti?

I dalje reinvestiraju sve što zarade. Novac ide u istraživanje i razvoj, unapređenje infrastrukture za oblak, jačanje centara i kvalitetu usluge. Namjera je ostati na vrhu i razvijati se ukorak s tehnologijama. Vodnjanski kampus koji su odavno prozvali “hrvatskim Googleom” jasan je znak da to kane napraviti iz Hrvatske.