Poslovni rezultati

Tvrtka SAP završila je tromjesečje s pozitivnim brojkama zahvaljujući rješenjima u oblaku

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

2.5.2018. u 12:36

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

2.5.2018. u 12:36

SAP

Sonja Popović, direktorica SAP Hrvatska

Prvo ovogodišnje tromjesečje kompanija SAP završila je s 5,26 milijardi eura prihoda na globalnoj razini, a SAP-ov najbrže rastući prihod odnosi se na rješenja u oblaku. Naime, prihodi od pretplata na takva rješenja i održavanja povećao se za 18 posto u odnosu na prošlu godinu, dok su nove predbilježbe za oblak porasle za 14 posto.

Ipak, prihod od softvera tvrtke SAP smanjio se za 10 posto. Ukupni prihodi od rješenja u oblaku i softvera za prva tri mjeseca 2018. godine iznose 4,35 milijardi eura, a radi se o SAP-ovom najznačajnijem dijelu prihoda. Osim toga, operativna dobit kompanije povećala se za 52 posto u odnosu na 2017. te iznosi 1,03 milijarde eura.

- U Hrvatskoj je prodaja rješenja u oblaku ostvarila dvoznamenkasti rast u prvom kvartalu 2018. godine. Ne samo da smo proširili broj rješenja kod postojećih korisnika, nego nastavljamo omogućavati novim korisnicima da započnu i ubrzaju digitalnu transformaciju svog poslovanja. Mnoge tvrtke započinju svoju digitalizaciju ponovno osmišljavajući svoj marketing i traže integrirani end-to-end pristup koji im SAP može omogućiti – izjavila je Sonja Popović, direktorica SAP d.o.o.

No, zbog povećanih izdataka za porez, nepovoljnih tečajnih kretanja i povećanih financijskih investicija, smanjio se novčani tok od poslovnih aktivnosti i to za deset posto.

Rezultati u prvom kvartalu na razini cijele kompanije ostvareni su u velikoj mjeri i zahvaljujući ERP-u nove generacije S/4HANA, čiji se broj implementacija povećao za 43 posto u odnosu na prošlu godinu, a neke od kompanija koje su ga implementirale su Swiss Post, MacMahon Holdings i Detecon International GmbH.

Osim toga, SAP nudi i rješenja za upravljanje korisničkim iskustvom koja su ostvarila troznamenkasti rast u odnosu na prošlu godinu, a među tvrtkama koje su se odlučile za njih su Jaguar Land Rover, Coca-Cola i Unilever.