Uniline

Rekordni rezultati pulske putničke agencije: u 2017. prihodi su im porasli za 9,5 posto

Uniline je u 2017. ostvario rekordne poslovne rezultate, a pozitivan trend nastavlja se i u 2018.
Otvorenje nove zgrade Uniline-a
 Goran Sebelic / Hanza Media

Pulska putnička agencija objavila je svoje poslovne rezultate za prošlu godinu koja je za njih bila rekordna u povijesti same tvrtke. Ukupni prihodi u 2017. u Unilineu su porasli za 9,5 posto u odnosu na 2016. godinu, a neto dobit za čak 20 posto. Prema financijskom izvještaju prvog kvartala 2018. godine, nastavlja se daljnji pozitivan trend rasta prihoda i profitabilnosti, priopćuju iz te tvrtke koja je nedavno izgradila novo moderno sjedište u najvećem istarskom gradu.

‘’Imajući u vidu ostvarene rezultate poslovanja u 2017. godini, posebice rast ukupnih prihoda od 9,5 posto i neto dobiti od 20 posto, zadržavamo poziciju vodeće kompanije u sektoru putničkih agencija i touroperatora u Hrvatskoj te se ujedno sve više približavamo poziciji vodeće destinacijske menadžment kompanije u regiji’’, istaknuo je Boris Žgomba, predsjednik Uprave turističke kompanije Uniline nakon objave poslovnih rezultata u protekloj godini na sjednici Uprave društva.

Više od 200 zaposlenih tijekom 2017. godine uprihodovalo je 375 milijuna kuna, što je najveći ostvareni ukupni prihod u povijesti kompanije dugoj 22 godine. Najveći rast u odnosu na 2016., i to od gotovo 15 posto, ostvaren je u sektoru turizma zahvaljujući provedenoj reorganizaciji poslovnih procesa i ulasku na nova vaneuropska tržišta poput dalekoazijskih. Značajno povećanje prihoda bilježi i poslovanje rent a cara i logistike s flotom od 1200 vozila različitih kategorija u 2017. što je za 200 vozila više u usporedbi s prethodnom godinom.

Navode da i rast poslovanja u 2017. godini u odnosu na prethodnu bilježe i njihove regionalne kompanije u regiji - Uniline Celje u Sloveniji, Uniline Plus u Bosni i Hercegovini te Uniline Experience u Srbiji čime je, ističu, učvršćeno pozicioniranje Unilinea kao vodeće destinacijske menadžment kompanije u regiji jugoistočne Europe.

U Unilineu najavljuju da će se ostvarena dobit većim dijelom reinvestirati u inovativni integrirani kompanijski softver radi podizanja usklađenog nadzora i objedinjenog upravljanja poslovanjem te time i ukupne kvalitete kompanijskih poslovnih procesa na novu kvalitativnu razinu. Nadalje, investicije u daljnji razvoj novih selektivnih turističkih proizvoda i usluga, kako za šire tržište, tako i za specijalizirane tržišne niše te ulaganja u razvoj kadrova kroz edukacije i nova zapošljavanja predstavljaju glavne razvojne prioritete u 2018.

-Što se održivog okruženja tiče, prvi konkretni koraci su učinjeni uvođenjem hibridnih automobila kao sastavnog dijela postojeće kompanijske flote vozila. Useljenje u novo poslovno sjedište u Puli, kompanija je obilježila promoviranjem nove vizije, misije i brend ideje. Novom vizijom Uniline se pozicionira kao vodeća content turistička kompanija u osmišljavanju i ponudi inovativnih doživljaja jugoistočne Europe ostvarujući to u okviru svoje misije u sinergiji s klijentima i partnerima u održivom okruženju, s izvorištem u emocijama i emotivnom turizmu što podržava nova brand ideja ‘’Emotions We Share’’, zaključuju u Unilineu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 04:24