Allianz kreirao nove proizvode

Prosječni Europljanin za osiguranje godišnje izdvoji čak 6 puta više od prosječnog Hrvata

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.2.2019. u 15:08

AUTOR:

OBJAVLJENO:

5.2.2019. u 15:08

Zagreb, 050219.
Kulturni informativni centar.
Tvrtka Allianz predstavila je nove proizvode u KIC-u. Na fotografiji: Iris Stojko, direktorica Market menadzment sektora Allianza Zagreb, Slaven Dobric, clan Uprave za operacije, Oliver Lukas Pavic, savjetnik Uprave za prodaju.
Foto: Marko Todorov / CROPIX
Marko Todorov / CROPIX

Iris Stojko, direktorica Market menadžment sektora Allianza Zagreb, Slaven Dobrić, član Uprave za operacije, Oliver Lukas Pavić, savjetnik Uprave za prodaju

Allianz osiguranje predstavilo je dva nova proizvoda osiguranja imovine i automobila, kojima nastoji pojednostaviti osiguravateljske proizvode i uvjete, te ih učiniti razumljivijim osiguranicima.

Riječ je o osiguranju automobila Moj auto i osiguranju imovine Moj dom, za koje u Allianzu vjeruju da će pobuditi veći interes građana za osiguranjem. Naime, istraživanja pokazuju da Hrvatska i po osiguranjima jako zaostaje za ostatkom EU, i to unatoč tome sto po, primjerice, vlasništvu nekretnina spadamo u sam europski vrh. Tako podaci koje je Allianz danas prezentirao pokazuju da prosječan stanovnik Hrvatske za osiguranje godišnje izdvaja samo 316 eura, dok je prosjek na razini Europe 2.030 eura po stanovniku, ili čak šest puta vise. Hrvatsku karakterizira i star vozni park, s prosječnom starosću vozila od 13 godina, i razmjerno mali udio kasko osiguranja, pri čemu se najveći dio kaska zapravo odnosi na vozila rent-a-cara i tvrtki.

"Nasa je procjena da oko 80 posto privatnih vozila nema kasko osiguranje", istakao je Slaven Dobrić, clan Uprave Allianza za operacije.

"U Njemačkoj postoji oko 434 milijuna polica raznih osiguranja, sto znaci da na prosječnog Nijemca otpada 5,2 police", poručila je Iris Stojko, direktorica Market menadžment sektora Allianza.

Na kreiranje novih osiguravateljskih proizvoda u Allianzu su se odlučili nakon sto su vidjeli rezultate ankete provedene na 5.000 osiguranika u regiji. Istraživanje je pokazalo da su korisnicima proizvodi osiguranja i uvjeti osiguranja teško razumljivi i komplicirani, istaknuto je na današnjoj prezentaciji u KIC-u. Tako, primjerice, 38 posto ispitanika priznaje da uopće nije pročitalo uvjete osiguranja jer su za 72 posto njih predugački ili za 30 posto njih teško razumljivi, pokazuje Allianzovo istraživanje.

U Allianzu stoga smatraju da treba poraditi na jačanju financijske pismenosti građjana, te predlažu da se financijska pismenost uvede još u osnovne škole. Ističu i da nove proizvode, osim u Hrvatskoj, nude i na tržistima 10 drugih srednjoeuropskih zemalja.