Nova politika

Promjena imidža trgovačkog centra: počinje gradnja hotela i svadbenog resorta

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

19.7.2019. u 11:22

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

19.7.2019. u 11:22

Željko Puhovski / HANZA MEDIA

Kada je preuzeo vodeću poziciju trećeg najvećeg trgovačkog centra u Hrvatskoj, Westgatea, varaždinski menadžer Denis Čupić najavio je niz radikalnih promjena. Sada, godinu dana kasnije, odlučili smo posjetiti ovaj već pomalo zaboravljeni centar i otkriti je li se uistinu nešto i promijenilo.

Prilikom dolaska primijetili smo da su najavljenu izmjenu fokusa s modnog na onaj obiteljski uistinu i napravili, pa su se tako unutar 76 posto iznajmljenog prostora smjestile trgovine za uređenje doma te one s dječjom opremom i odjećom, a modne su trgovine pale u drugi plan.

Pokazatelj rada

 - Marketinška je priča od samog početka bila promašena. Umjesto da su se okrenuli bližoj okolici, odnosno Krapinsko-zagorskoj županiji i zapadnom dijelu Zagreba, bivša uprava targetirala je istok grada. Iako se sada, nakon osam godina lošeg poslovanja, teško vratiti, smatram da ćemo potpunom promjenom politike i uvođenjem nekih novih brendova u tome i uspjeti. Dobar pokazatelj našeg rada je konstantni rast posjeta od 15 posto – objašnjava Čupić.

Inače, u ožujku prošle godine vlasnički i upravljačku strukturu ovog trgovačkog centra preuzela je austrijska investicijska tvrtka i dosadašnji najveći pojedinačni suvlasnik Focus Invest GmbH. Tim je povodom novi direktor tvrtke Zagrebački centar Zagreb, koja je vlasnik Westgate Shopping Cityja, postao arhitekt Otto Barić koji je glavnu riječ u upravljanje trgovačkim centrom u travnju prepustio upravo Denisu Čupiću, direktoru i vlasniku tvrtki F.O. Development i F.O. Asset, koji je svojedobno i vodio projekt i upravljao konceptom financiranja gradnje tog velebnog zdanja.

Zagreb, 050719.
Jablanovec, Zapresicka 2.
Tema o West gate-u i novim zakupcima prostora.
Na fotografiji: Denis Cupic.
Foto: Zeljko Puhovski / CROPIX
Željko Puhovski / CROPIX

Denis Čupić

 

Uz promijenjenu politiku i fokus centra, novo vodstvo u godini dana dovelo je i neke nove brendove. Tako je u sektoru uređenja interijera svoja vrata otvorila Prima COCO maison, Bima, TEDi, ali i poznati Mobel Land koji će se na jesen proširiti na dodatnih 20.000 četvornih metara prostora. Uz njih tu su i neka nova modna imena poput Alma Rasa, SIdexea, hoe Selectiona, ali i knjižara AB Bookshop te škola stranih jezika Helen Doron i klub borilačkih sportova.

- Ideja nam je u konačnici centar podijeliti na tri dijela i tako posjetiteljima na 20.000 četvornih metara ponuditi trgovine za uređenje interijera, 4000 četvornih metara prenamijeniti u dječju igraonicu koja će ujedno biti četiri puta veća od bilo koje druge igraonice u trgovačkim centrima, a u preostalih 70.000 četvornih metara smjestili bismo modne dućane kao i ostale zabavne sadržaje. Najveći dio promjena bit će vidljive tek na jesen. Plan nam je privući još neke nove međunarodne brendove s kojima smo već obavili razgovore. Zbog klauzula koje imamo u pregovorima još ne mogu otkrivati imena, ali riječ je ponajprije o brendovima koji u Hrvatskoj imaju svega jednu ili dvije poslovnice – dodaje.

Osim otvaranja novih dućana, ojačali su gastronomsku i zabavnu ponudu centra. Uz to, ponovno su otvorili kuglanu, a u funkciju su stavili i prvo dječje kino sa 60 sjedećih mjesta koje se nalazi u sklopu igraonice.

- Trenutno smo u izradi multifunkcionalne sale sa 250 do 350 sjedećih mjesta čije dovršenje očekujemo krajem mjeseca. Već sada imamo upit za četiri konferencije, ali i šest vjenčanja s obzirom na to da će se prostor moći prenamijeniti u svadbenu salu – pojašnjava Čupić i dodaje kako uskoro kreću s gradnjom i multipleks kina.

Prenamjena

 Uz promjene koje su napravili u centru krenuli su i s prenamjenom vanjske zone koja se prostire na 480.000 četvornih metara građevinskog zemljišta. Na tom području u suradnji s partnerima nova uprava ima u planu sagraditi dva do tri hotela od 100 do 120 soba te vanjski svadbeni resort.

- Jednu parcelu smo već prodali i radovi kreću uskoro, a s dva smo još u pregovorima. U idućoj godini planiramo otvaranje dodatnih trgovina za uređenje doma u koje će ući još nekoliko trgovina za uređenje interijera uz dva salona keramike i rasvjete. Sredinom sljedeće godine očekujemo i dovršetak novog čvorišta koji će nam omogućiti izravan ulazak na autocestu – zaključuje Čupić.